نمایندگی داهوا

یازار :

+0 به یه ن

هلدینگ نظارت گستر ایمن نمایندگی داهوا  یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه های اینترنتی دوربین مداربسته در ایران بوده که با پایبندی به اصل اساسی، مشتری مداری تا کنون و با گذشت تقریبا دو دهه، موفق شده است که، به یکی از برترین مراکز نمایندگی داهوا در ایران مبدل گردد. به محض ورود به سایت نظارت گستر ایمن با دنیایی از سیستم های امنیتی و حفاظتی رو به رو می‌شوید و تنوع محصولات به حدی بالاست که برای نیاز همگان پاسخی در خور و شایسته در این وب سایت پیدا خواهد شد.

 

نمایندگی دوربین داهوا در تهران

 


برای خرید مستقیم محصولات داهوا از شرکت نظارت گستر نمایندگی دوربین داهوا در تهران کافیست با کارشناسان فروش ما با شماره تماس ۴۱۲۱۷-۰۲۱ در ارتباط بوده تا ضمن دریافت مشاوره رایگان بتوانید بهترین دوربین را برای محیط خود خریداری کنید.


اهمیت خرید دوربین مدار بسته از نمایندگی معتبر

 


در خرید دوربین مدار بسته نکته ای که بسیار حائز اهمیت است این نکته است که دوربین خود را از کجا خریداری کنیم. برای آن که خریدی مطمئن داشته باشید به شما توصیه می‌شود تا دوربین های خود را از نمایندگی داهوا مطمئن خریداری نمایید. شما با خرید از طریق نمایندگی معتبر از خدماتی نظیر گارانتی معتبر، مشاوره، نظرات کارشناسان، ضمانت نامه ارائه محصول و… بهره مند خواهید شد. چرا که هدف از فعالیت نمایندگی ها این است که بتوانند رضایت و اعتماد مشتری را در راستای افزایش فروش محصولات خود به کسب نمایند. بخاطر داشته باشید که زمانی که شما برای خرید سیستم نظارتی خاصی هزینه می کنید، اگر این سیستم بنا به هر دلیلی خراب شود و شما ضمانت نامه ای مبنی بر خدمات پس از فروش دریافت نکرده باشید هیچ جبران خسارتی از طرف شرکت فروشنده به شما تعلق نمی گیرد. لازم به ذکر است که با خرید سیستم مداربسته از هلدینگ نظارت گستر ایمن و دریافت ضمانت نامه مطمئن رستر سرویس در صورت خرابی سیستم در بازه ی گارانتی فقط کافی است که با ما تماس بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما با شماره ۴۱۲۱۷-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

 

برخی از برند های معتبر موجود در ایران :

 


شرکت های زیادی در مارکتینگ جهانی اقدام به تولید دوربین مدار بسته میکنند، برخی از پرفروش ترین انواع دوربین های موجود در ایران عبارتند از:

دوربین مدار بسته هایک ویژن
دوربین مدار بسته داهوا
دوربین مداربسته رستر
دوربین مداربسته فیلر
دوربین مدار بسته لانگسی
دوربین مدار بسته های واچ
دوربین مدار بسته ویمکس
دوربین مدار بسته تیاندی
و…


چرا داهوا در ایران از سایر برندها معروف تر است؟

 


همانطور که پیشتر نیز عنوان کردیم، دوربین مدار بسته داهوا در میان برندهایی که در ایران به فروش میرود بسیار محبوب و پرطرفدار است. اما علت آن چیست؟ در ادامه به بررسی دلایلی میپردازیم که موجب محبوبیت این دوربین مداربسته در ایران شده است.

دوام بالا: دوربین های مدار بسته داهوا از پایداری بسیار چشمگیری برخوردار هستند. به اینصورت که شما با خرید دوربین داهوا می توانید از آن با خیال راحت برای مدت زمان طولانی استفاده کنید.
استفاده آسان: استفاده از دوربین های این برند بسیار ساده است. تاجایی که شما بدون نیاز به تجربه قبلی به سادگی می توانید از این دوربین ها استفاده کنید.
مخابره از راه دور: فناوری HDCVI که در دوربین داهوا استفاده شده به شما این تضمین را می دهد که در شرایط نا مساعد و دشوار هم مشکلی در عملکرد دوربین ایجاد نشود.
بروزرسانی یکپارچه: از بارز ترین محاسن داهوا که موجب محبوبیت زیاد آن شده است این است که، شما با خرید دوربین های این برند مطمئن هستید که در بروزرسانی و داشتن تکنولوژی روز دنیا در رابطه با محصولتان همواره در میان سایر برند های دوربین مداربسته پرچمدار هستید.


قیمت دوربین داهوا

 


قیمت دوربین داهوا به عوامل زیادی از جمله نوع دوربین بر اساس شکل ظاهری، تکنولوژی های ساخت، نوع تشخیص هدف و… بستگی دارد. از طرفی ویژگی های خود دوربین نظیر کیفیت تصویر، دید در شب، تشخیص چهره و… نیز بر روی قیمت تمام شده محصول تاثیر می گذارد. از این رو برای استعلام قیمت دوربین داهوا پیشنهاد میکنیم تا با کارشناسان ما با شماره تماس ۴۱۲۱۷-۰۲۱ در ارتباط باشید تا ضمن نیاز سنجی بهترین دوربین را بسته به نیاز شما پیشنهاد دهند.

 

خرید دوربین مدار بسته داهوا

 


خرید دوربین مدار بسته داهوا از انجا که نیاز هر کسب و کاری به حساب می آید بسیار پراهمیت بوده است.  برای بعضی افراد با توجه به مصرفشان کیفیت تصویر و برای بعضی افراد دیگر  قیمت دوربین مداربسته داهوا  اهمیت دارد .از این رو برای استعلام قیمت و یا دریافت مشاوره تخصصی در مورد کیفیت تصویر در انواع دوربین ها کافیست با کارشناسان ما با شماره تماس ۴۱۲۱۷–۰۲۱ در ارتباط باشید.

 

چه دوربین مداربسته ای مناسب شماست؟

 


اولین و مهم ترین قدم هنگام خرید دوربین مدار بسته این است که مشخص کنید چه مقدار می خواهید برای خرید دوربین هزینه کنید و برای چه نوع کاربری ای قصد تهیه دوربین را دارید. بخاطر داشته باشید که همواره گرانترین دوربین لزوما مناسب ترین دوربین نیست و این محل نصب و کاربری شما است که تعیین می‌کند، چه نوع دوربینی برای شما مناسب است.

لذا پیشنهاد می کنیم که حتما پیش از خرید دوربین مداربسته داهوا سوالات زیر را از خودتان بپرسید:

۱- نظارت بر این محیط تا چه میزان برای شما حساس است چقدر کیفیت تصویر برای شما اهمیت دارد؟ به طور مثال اگر برای اماکنی مانند طلافروشی، صرافی، بانک و… میخواهید دوربین تهیه کنید نیاز به ثبت تصاویر با وضوح بسیار بالایی دارید. برای چنین محیط هایی دوربین ۸ مگاپیکسل داهوا انتخاب مناسبی است. در کل دوربین‌هایی با کیفیت بالای ۵ مگاپیکسل مناسب هستند و این بستگی به بودجه شما دارد که کدام‌یک را انتخاب کنید.

2- دوربین ip داهوا یا دوربین آنالوگ و یا مگاپیکسلی مد نظر شما است؟ اگر کیفیت بالا، قابلیت‌های هوشمند  و انعطاف‌پذیری برای شما حائز اهمیت است، باید دوربین‌ آی پی تهیه کنید. گفتنی است، دوربین‌های hd به نسبت دوربین های تحت شبکه، قیمت پایین‌تری دارند و برای مواردی که نیازمند یک دوربین قیمت مناسب برای خانه ، دفتر کار و… هستید انتخاب ایده آلی هستند.

۳- آیا دوربین را برای کاربری ای نظیر ثبت پلاک خودرو در پروژه‌هایی مانند جاده‌ها و بزرگراه‌ها می خواهید؟ در این صورت دوربین های اسپیددام و پلاک خوان گزینه های مناسبی هستند.

۴- دید در شب رنگی یا سیاه و سفید مد نظر شماست؟ دوربین های عادی تصاویر در تاریکی شب را به‌صورت سیاه‌و‌سفید ثبت می‌کنند. اما دوربین های دید در شب رنگی این چنین نیستند. اگر برای محیطی به دنبال خرید دوربین مدار بسته هستید که نیاز نیاز است، دوربین در ۲۴ ساعت شبانه‌روز تصاویر رنگی به شما ارائه دهد، باید دوربین فول کالر داهوا را تهیه کنید.

۵- دوربین دام مد نظرتان است یا دوربین مدار بسته بولت؟ اگر قصد دارید دوربین خود را در اماکن مسقف نصب کنید، باید شکل ظاهری آن را نیز در نظر بگیرید و معمولا دوربین دام داهوا به‌دلیل نوع طراحی که دارد، برای مکان های مسقف گزینه مناسب‌تری است.

منبع: نظارت گستر ایمن


  • [ 1 ]