حوله تن پوش

یازار :

+0 به یه ن

حوله تن پوش و یا حوله پالتویی امروزه کاربرد فراوانی دارد و افراد بسیاری تمایل دارند از این کالای حمام استفاده کنند زیرا که با تولید حوله تن پوش فرایند خشک کردن بدن بعد از استحمام به راحتی انجام شده و دیگر نگران خشک کردن بدن و مو ها پس از استحمام نیستیم همچنین حوله تن پوش ها در سایز های متفاوتی برای کودکان و بزرگسالان تولید شده است که به راحتی می توانند تا زمان خشک شدن کامل بدن ان را پوشیده و به کارهای معمول خود بپردازند.

اما در میان تمام مزیت های حوله تن پوش در هنگام خرید این محصول موارد مهمی همانند جنس , رنگ , اندازه و غیره را باید مود توجه قرار دهید تا به راحتی از حوله خود استفاده نمایید.

رنگبندی و ثبات رنگ در حوله تن پوش

با گذشت زمان حوله تن پوش ها نیز در رنگهای متنوع و برای افراد با سلیقه های متفاوت تولید شده که مطابق با سلیقه خود می توانید حوله تن پوش خود را انتخاب و خریداری نمایید و از استفاده آن لذت ببرید همچنین مهم ترین نکته در انتخاب رنگ حوله تن پوش ثبات آن می باشد باید توجه کنید حوله ای که خریداری می کنید دارای کیفیت بسیار خوب و ثبات رنگ خوبی باشد که بعد از شستشو و در برابر نور آفتاب تغییر رنگ ندهد.

همانطور که می دانید جهت پاکیزگی بیشتر توصیه می شود حوله تن پوش و تمام کالاهای بهداشتی در برابر نور آفتاب خشک شود و نکته دیگر که شستشوی حوله تن پوش بود در هنگام خرید نکات مه شستشوی حوله بر روی آن درج شده است که در زمان شستشو باید به آن توجه کنید بعضی از انواع حوله تن پوش باید در دمای اب مناسب و با استفاه از شوینده های مناسبی شسته شود تا تغییر رنگ و حالت ندهد.

جنس و کیفیت حوله تن پوش

حوله تن پوش ها معمولا از جنس های پنبه , الیاف مصنوعی(پلی استر ) و پشم تولید می شود زیرا جذب اب در محصولات تولید شده با این موارد به خوبی انجام می گیرد یک حوله تن پوش خوب و با کیفیت از آبگیری یا همان جذب آب بسیار خوبی برخوردار است و باعث می شود به راحتی پس از استحمام بدن و موهای شما خشک بشود. همچنین جهت همین آبگیری هر حوله تن پوش دارای پرزهایی می باشد که باید در طول زمان استفاده و با شستن و تاکردن تغییر حالت ندهد.

البته باید توجه داشته باشید که حوله تن پوش را به درستی آبکشی کنید و هیچ گونه مواد شوینده در آن نماند زیرا جاماندن مواد شوینده در حوله تن پوش باعث ایجاد باکتری و میکروب و حتی ایجاد بوی ناخوشایند حوله می گردد. پس از شسستشو و خشک شدن حوله تن پوش نیز ترجیحت توصیه می شود از تا کردن و چپاندن حوله در جای کوپک بپرهیزید زیرا این کار ممکن است باعث تغییر حالت حوله تن پوش بشود .

سایز بندی حوله تن پوش

ابتدا تمام حوله تن پوش ها در سایزهای برابر و اصطلاحا فری سایز تولید می شدند اما با گذشت زمان و استفاده بیشتر , حوله تن پوش نیز مانند سایر لباس ها در سایز های متفاوت و برای اندام متفاوت تولید می شود . سایز های حوله معمولا لارج , اسمال , مدیوم , ایکس لارج و دوایکس لارج می باشد که هر کس متناسب با اندام خود می تواند به راحتی از بین آنها انتخاب نماید . مورد دیگری که در انتخاب و خرید حوله تن پوش اهمیت دارد قد حوله می باشد که معمولا در 3 حالت بالای زانو تا روی زانو و پایین تر از زانو تولید می شود و شما می توانید متناسب با سلیقه خود آن را انتخاب کنید.

 


  • [ ]