آنتونی رابینز

یازار :

+0 به یه ن
کتابهای آنتونی رابینز
اولین کتاب برجسته آنتونی رابینز «قدرت نامحدود» نام داشت که در سال ۱۹۸۷ منتشر شد. در این کتاب به موضوعاتی همچون سلامت و انرژی، غلبه بر ترس‌ها، ارتباطات متقاعدکننده و تقویت روابط فردی و به سبکی میتوان گفت غلبه بر طرحواره نقص و شرم پرداخته شده است. اگرچه این کتاب در آمریکا فروش بسیاری داشته اما اصالت آن مورد بحث قرار گرفته است. کتاب معروف بعدی آنتونی رابینز «غول درون خود را بیدار کن» نام داشت که سال ۱۹۹۱ بیرون آمد. او از تکنیک خودش به نام «شرطی‌سازی مرتبط به اعصاب» استفاده کرد تا راهکاری بی بدیل برای توسعۀ فردی در اختیار خوانندگان خود قرار دهد. کتاب‌های بعدی او «گام‌های بزرگ» (۱۹۹۴) و «یادداشت‌هایی از یک دوست» (۱۹۹۵) نام داشتند.

بهترین کتاب آنتونی رابینز در ایران
کتاب موفقیت نامحدود در ۲۰ روز را میتوان بعنوان معروف ترین و بهترین کتاب آنتونی رابینز در ایران دانست.


آثار برجسته رابینز
بیوگرافی آنتونی رابینز

سمینار چهار روزۀ آنتونی رابنیز با نام «قدرت درون خود را آزاد کن» به عنوان برجسته‌ترین کار او شناخته می‌شود. این سمینار در رابطه با این موضوع است که افراد موفق چگونه بر ترس‌های خود غلبه می‌کنند. «دانشگاه خبرگی» یکی دیگر از آثار موفق او است.

زندگی شخصی آنتونی رابینز
همسر آنتونی رابینز که در سال ۱۹۸۲ با وی ازدواج کرد بکی جنکینز است. بکی از ازدواج قبلی‌اش ۳ فرزند داشت و آنتونی رابینز آن‌ها را پذیرفت. آن‌ها پس از ۹ سال از یکدیگر طلاق گرفتند. مدتی بعد با سیج رابینز ازدواج کرد. تونی رابینز در سال ۱۹۹۴ به تومور مغزی مبتلا شد که اندکی بعد با عمل جراحی برداشته شد.

افراد سرشناس در زندگی رابینز
آنتونی رابینز با افراد شناخته شده‌ای در ارتباط بوده است، مثل: نلسون ماندلا، میخاییل گورباچوف، بیل کلینتون، مارگارت تاچر، فرانسوا میتران و پرنسس دیانا. او این تجربه‌ها را در کتاب «غول درون خود را بیدار کن» به رشتۀ تحریر در آورده است.

  • [ ]