انوشه انصاری

یازار :

+0 به یه ن
انوشه انصاری تاجر و کارآفرین نابغه ایرانی
انوشه انصاری آن‌قدر در حوزه‌ی تجارت و بیزینس از خود نبوغ نشان داد و درخشید که در سال ۲۰۰۰ جایزه‌ی برترین کارآفرین ایالات‌متحده را از آن خود کرد. موفقیت‌های او به اینجا هم ختم نشد. در سال ۲۰۰۱ مجله فورچیون، نام انوشه ، زن نابغه‌ی ایرانی را در زمره‌ی تاجران موفق به ثبت رساند.

فروش شرکت TTI
آیا می دانید علت فروش شرکت TTI چه بود؟ فروش میلیاردی شرکت TTI توجه سرمایه داران بزرگ را به خود جلب کرد

انوشه انصاری اولین زن گردشگر فضایی، عکس انوشه انصاری در فضا

شرکت TTI آنقدر خوب عمل کرد و موفقیت های بیشماری را از آن خود کرد که شرکت های بزرگی را برای تصاحب خود ترغیب نمود و در سال 2000 میلادی به اوج خود رسید، این شرکت خواهان زیادی پیدا کرده بود و در نهایت توسط سونوز نتورک خریداری گردید. این شرکت در سال 2001 مبلغ 10٫8 میلیون سهم از سهام خود را به صاحبان TTI منتقل کرد و انوشه عنوان معاونت سونوز نتورک را از آن خود کرد و تا مارس 2001 بعنوان مدیر بخش آی پی هوشمند نیز مشغول به فعالیت بود. تا این زمان انوشه ثروتی بالغ بر 750 میلیون دلار داشت.

انوشه  متوقف نمی شود !
واقعاً تحت تأثیر این پشتکار عجیب قرار می‌گیرید؛ وقتی متوجه شوید که انوشه و همسرش، بعد از فروختن شرکت TTI، کمپانی دیگری را با عنوان Prodea System به راه انداختند. از انجا که خانواده انصاری از نظر دیدگاه پبشرو در تکنولوزی بسیار شناخته شده هستند، شرکت پرودی سیستم را در سال 2006 تاسیس کردند. هدف شرکت خانواده انصاری ارایه ایده های استثنایی برای مدیریت دیجیتال خانه ها بود. شرکت Prodea Systems هزینه سفر انوشه را به عنوان اولین کاوشگر زن خصوصی فضا پرداخت کرد. انوشه در حال حاضر پست مدیرعاملی و ریاست این کمپانی را بر عهده دارد. این شرکت با مشارکت روسیه طرحی در دست اجرا دارد تا توریست‌ها و گردشگرانی را هر از چند گاهی به ارتفاعات زیر مداری بفرستند. قطعاً سرمایه‌داران زیادی در دنیا وجود دارند که می‌خواهند این تجربه‌ی فضایی را داشته باشند. این کمپانی ابتدا توریست‌های فضایی را با هواپیمایی مخصوص به ارتفاعی مشخص می‌برد. وقتی هواپیما به ارتفاع موردنظر رسید، فضاپیما از آن جداشده و به ارتفاعات زیر مداری بالاتری می‌رود. این هواپیماها به‌احتمال زیاد در امارات ساخته خواهند شد و از فرودگاه همین کشور پرواز می‌کنند.

  • [ ]