هیپنوتیزم برای خواب

یازار :

+0 به یه ن

” پاول کلی” از انستیتو خواب و علوم اعصاب دانشگاه آکسفورد چنین اذعان می‌دارد که هم‌اکنون جامعه در میانه یک بحران کمبود خواب به سر می‌برد؛ چرا که ساعات کاری، ما را مجبور می‌کند خود را با شرایطی غیر طبیعی و نامناسب برای ساعت درونی بدنمان انطباق دهیم. هیپنوتیزم برای خواب
“کلی” در مصاحبه با خبرنگار گاردین چنین گفت:«این یک مسأله بزرگ در جامعه است. ما معمولاً با یک جامعه دچار محرومیت از خواب به ویژه در گروه سنی ۱۴ الی ۲۴ سال مواجه هستیم. این امر موجب بروز صدمات جدی به سلامتی بدن، کارایی و سلامتی ذهنی می‌گردد.» هیپنوتیزم برای خواب
در پایان یادآوری می کنم:

اختلال خواب یک چاقوی دو لبه بسیار تیز است.

تحقیقات روان شناسان ثابت کرده: هیپنوتیزم برای خواب

از یک طرف اگر شما مشکلات روان پریشی داشته باشید،

خواب شما نظم و کیفیت خود را از دست می دهد. هیپنوتیزم برای خواب

و از طرف دیگر خود اختلال درازمدت در خواب، عامل وحشتناکی برای بروز و تشدید اختلالات روانی مزمن و جدی محسوب می شود.

چرا من باید این محصول را انتخاب کنم؟
مزایای محصولات خودهیپنوتیزم ما چیست؟

فایل صوتی هیپنوتیزم برای خواب بگونه ای طراحی شده که ابتدا تمام ارتعاشات و تنیدگی های اندام و عضلانی را در شما رفع و رها کرده و بعد از آن، فرکانس مغز شما را آنقدر پایین می آورد که جریان آرامی از آرامش واقعی تمام وجود شما را دربر می گیرد.

ذهن شما به تدریج خالی از هر فکر و نگرانی شده و بصورت ناآگاهانه بر تنفس، تک تک جوارح و عضلات متمرکز می شوید و آرامش را در نقاط مختلف تزریق می کنید.

پس از آرام کردن گفتگوهای ذهن و شل و رها کردن تمام عضلات از فرق سر تا کف پا، با تلقینات روانکاوانه که بسیار هوشمندانه انتخاب شده اند، شما به تدریج از هوشیاری به فضای نیمه هوشیار و آلفا سفر می کنید.

تمام وجود شما را آرامش و لذت و خشنودی کودکانه ای بدور از هرگونه فکر خارجی دربر می گیرد. هیپنوتیزم برای خواب

شما ابتدا تن آرامی را تجربه می کنید و پس از آن ذهن و روان شما تجربه کاملا متفاوتی از آرامش خالص درونی را تجربه خواهد کرد.

در نهایت هم یک خواب بسیار عمیق و دلچسب را خواهید داشت که هرگز قبلا تجربه نکرده اید. رویای خواب ناگهان شما را از سرزمین نگرانی و تنش و چالش های فکری ربوده و با خود به سرزمین آرزو می برد. هیپنوتیزم برای خواب

شما آرام ترین شب خود را تجربه خواهید کرد و اثرات این حال خوب تا مدتها در شما می ماند.

با تکرار این فایل در روزهای بعد شما نسبت به خواب عمیق و ارادی شرطی خواهید شد. هیپنوتیزم برای خواب

با هر بار استفاده از این فایل کمی از تنشهای بدن و روان شما کاهش می یابد و درپایان هفتمین روز شما خود اولین کسی خواهید بود که متوجه تغییرات در خود خواهید شد.

بی شک همه ما از اثرات مخرب استرس و اضطراب بر جسم و جان، به اندازه کافی اطلاع داریم، این محصول داروی ضد استرس و اضطراب است و شما بعد از یک جلسه استفاده از آن به این موضوع پی خواهید برد. هیپنوتیزم برای خواب

یکی از ویژگیهای منحصر بفرد این محصول نسبت به محصولات مشابه، سادگی کاربرد و تضمین موثر بودن آن است و دلیل این ادعا هم همانطور که در فایل توضیحات همراه محصول گفته شده بخاطر آن است که تکنیکی که در طراحی و اجرای آن بکار رفته ترکیبی از مدیتیشن هندوها، هیپنوتیزم و روانشناسی است. شما بدون آنکه لازم باشد از این روشها و موضوعات چیزی بدانید از نتایج آنها سود خواهید برد. هیپنوتیزم برای خواب

در این روش، فرکانس کارکرد ذهن و مغز شما از آلفا هم پایین تر رفته و به سطح آگاهی ضمیر ناخودآگاه می رسید و در نتیجه هر تلقینی در این سطح هوشیاری در ضمیر ناخودآگاه به یک باور و اعتقاد بدل می شود و در نتیجه ماندگاری اثر آن نسبت به محصولات مشابه که دانشجویان بنده آزموده اند، بسیار موثرتر و عمیق تر و طولانی مدت تر خواهد بود.

از نظر قیمت هم کاملا منصفانه و رقابتی است. هیپنوتیزم برای خواب

(فراموش نکنیم زحمات و هزینه های تولید محتوا بسیار بالاست.)

توصیه می شود زمان بکارگیری در ابتدای کار در ساعات پایان شب و یا بعد از صرف غذا در ظهر صورت گیرد.

اما بهتر است هرگز با شکم بسیار پر و یا خیلی گرسنه این کار را نکنید.(توضیحات در فایل راهنما آمده است.)

با تکرار و در اوایل هفته دوم شما کم کم نسبت به خواب سنگین راحت شرطی شده و ذهن شما قادر خواهد بود کنترل مکانیزم خواب و بیداری شما را دوباره بدست گیرد.

بعد از مدتی تمرین شما نیز مثل من قادر خواهید بود هر لحظه و هرجا و در هر شرایطی اگر اراده کردید، بخوابید.
دوستانی که مشاوره می گرفتند را به توانایی رساندیم که قادر هستند ایستاده و چند ثانیه خواب بسیار عمیق را در خود ایجاد کنند!
این کار سختی نیست!!! هیپنوتیزم برای خواب
تعجب نکنید. خیلی آسان است و شما نیز براحتی تکنیک این کار را، البته با تمرین و تکرار خواهید آموخت!!!


  • [ ]