پولسازی

یازار :

+0 به یه ن

رض کنید چشمان خود را بسته و بخوابید روز بعد که از خواب بیدار میشوید به یک ماشین پولسازی تبدیل شده اید. منظورم از ماشین پولسازی این است که هرچقدر که اراده کنید اسکناس داشته باشید و هرچه مصرف کنید باز هم تمام نشود. چه حسی به شما دست میدهد؟ قطعا هیجان زده میشوید. البته هیجان زده بمانید چرا که قصد دارم در این مقاله مطالبی را با شما به اشتراک بگذارم که شما را به یک ماشین پولسازی تبدیل میکند پس با ما همراه باشید.

گام اول پولسازی هدف گذاری

برای رسیدن به هرچیزی شما در قدم اول باید بدانید دقیقا به چه چیزی میخواهید برسید. اگر میخواهید پولسازی کنید باید هدفتان دقیقا روشن باشد منظورم از اینکه هدفتان روشن باشد این است که بدانید چقدر پولسازی مدنظرتان است. کسب ده میلیون تومان پولسازی است و کسب ا میلیارد تومان هم پولسازی است. شما کدام را میخواهید؟

گام دوم پولسازی برنامه ریزی

اکنون که هدفتان مشخص شد باید برای رسیدن به آن هدف برنامه ریزی کنید. اینگه چطور و از چه راهی میخواهید پولسازی کنید اصل بسیار مهمی است. نقشه ی مسیر میتواند این ذهنیت را به شما بدهد که در مسیر پولسازی راه را درست میپیمایید یا خیر. بدین منظور از شما میخواهم یک پلن مشخص داشته باشید.

گام سوم پولسازی اثر مرکب

کتاب اثر مرکب دارن هاردی را مطالعه کرده اید؟ اگر پاسختان منفی است اما میخواهید راه و روش پولسازی را بیاموزید پیشنهاد میکنم که حتما این کتاب را تا انتها مطالعه کنید آنهم نه یک بار بلکه چندین بار چون اگر بخواهید در مسیر پولسازی گام بردارید این کار بسیار واجب است. دارن هاردی در این کتاب میگوید ثروت مندان کار عجیب و غریبی نمیکنند آنها یک سری کار ساده دارند که به صورت روزانه انجام میدهند و همین تداوم در انجام کارهای ساده پولسازی آنها را تحکیم میبخشد.

گام چهارم پولسازی نشانه ها را دست کم نگیرید

این را بدانید که شما در هر راهی که قدم بزارید، خواه مسیر پولسازی باشد خواه مسیر های دیگر خداوند همواره حامی شماست و در این مسیر شما را راهنمایی میکند. من این راهنمایی هایی که در مسیر پولسازی به دلتان می افتاد یا یک دفعه حس میکنید این کار درست است را وحی الهی مینامم اگر میخواهید پولسازی کنید از وحی الهی غافل نشوید و آنها را دریافت و اجرا کنید

گام پنجم پولسازی سرمایه گذاری روی خود

از شما میخواهم که روی خودتان و رشد استعداد هایتان زمان بگذارید و برایشان هزینه کنید شاید بپرسید این چه پولسازی ای است که من باید در آن پول خرج کنم. اما به شما قول میدهم اگر در مسیر رشد استعدادهایتان گام بردارید در کمترین زمان ممکن چند برابر آن سرمایه به شما برمیگردد و شما به درجه های بالاتری میرسید و توان پولسازی بیشتری خواهید داشت


  • [ ]