حالت آلفای ذهنی

یازار :

+0 به یه ن

آلفای ذهنی چیست ؟

آلفای ذهنی یکی از بی نظیرترین قدرت هایی است که خداوند به اشرف مخلوقاتش، یعنی انسان ها عطا کرده است که با کمک آن هم میتواند قانون جذب را تحت تسلط خود بگیرد هم میتواند انواع مشکلات روحی نظیر طرحواره ها و اختلالات شخصیتی را درمان کند. اجازه دهید این قدرت خارق العاده را با یک مثال ساده برایتان شفاف سازی کنم. تا حالا شده به کسی فکر کنید و آن فرد همان روز و حتی همان ساعاتی که در ذهن شماست، به شما زنگ بزند و یا به دیدارتان بیاید؟ در چنین لحظه ای اگر اعتماد به نفس پایینی داشته باشید، متعجب میشوید و با خود می گویید عجب حلال زاده ای است. کاش از خدا چیز دیگری میخواستم و احتمالا دلیل واقعی این اتفاق را بخاط عزت نفس تضعیف شده خود درک نمیکنید و از آن تحت عنوان یک اتفاق ساده یاد میکنید. اما این حادثه نیز دلیل و توجیحی بسیار قوی دارد تحت عنوان “قدرت ذهن در حالت آلفای ذهنی”. آلفای ذهنی حالتی از ذهن انسان است که اگر ذهن در آن وضعیت قرار گیرد هر آنچه از پشت پرده آن میگذرد به واقعیت تبدیل میشود. آلفا همان قدرت بی نهایت ذهن انسان است که او را به اشرف مخلوقات تبدیل کرده است. همین قدرت است که به ما توانایی خلق کردن داده است. چراکه با این قدرت ما میتوانیم افراد و شرایطی را به زندگیمان جذب کنیم که راه رسیدن ما به اهدافمان را هموار کنند.

قدرت آلفای ذهنی در چیست؟

حالت آلفای ذهنی، شگفت انگیز ترین و قدرتمند ترین ویژگی و نعمتی است که خداوند به انسان عنایت کرده و از جمله برجسته ترین وجه تمایزات انسان با سایر مخلوقات خداوند است. چرا که شما هر آنچه را که با ذهنتان تجسم کنید میتوانید در زندگیتان به یک واقعیت غیر قابل انکار تبدیل کنید. فرض کنید به افزایش حقوق فکر کنید و در کمتر از چند ماه حقوقتان از آن چیزی که تصور میکردید هم بیشتر شود و یا به داشتن یک رابطه رویایی فکر کنید و در کوتاه ترین زمان با فردی آشنا شوید که زندگی احساسیتان را زیر و رو کند. به خرید خانه فکر کنید و بدون کمترین دردسری خانه رویاییتان را بخرید و خلاصه هر آنچه را که در ذهنتان مجسم میکنید در زندگیتان بدست آورید. بی شک زندگیتان خیلی قشنگ تر میشود و قدرتی ماورایی برای خلق زندگی رویاییتان بدست خواهید آورد. قدرت آلفای ذهنی آنچنان بیش از حد تصور است که در دهه اخیر اساتید قانون جذب و حوزه موفقیت از آن برای تمرین استفاده از قانون جذب در دانشجویان خود استفاده نموده و آن را ابر راز موفقیت نامیده اند.

آلفای ذهنی چندبار در روز اتفاق می افتد؟

اینکه هر شخص دقیقا چندبار در روز به حالت آلفای ذهنی وارد میشود خیلی اصل ثابت شده ای نیست اما طی تحقیقات اخیر دانشمندان در این زمینه، مشخص شد که هر فرد حداقل ۴ بار در روز به حالت خلسه ی آلفا وارد میشود و هربار تقریبا ۴ ثانیه در حالت آلفا ذهنی میماند. جالب است بدانید که هر چه در این چهارثانیه از ذهنتان بگذرد و یا به آن باور داشته باشید و آن را به زبان بیاورید، به واقعیت تبدیل میشود. حالا فکرش را بکنید که شما بتوانید هر وقت که اراده کردید وارد حالت آلفا شوید و هربار که به آلفا میروید بتوانید خودآگاهانه به آنچه از ذهنتان میگذرد تسلط داشته باشید. بنظرتان چه نتیجه ای در انتظارتان است؟ تمام رویاهایتان به حقیقت بدل میشود آنهم به همین سادگی.

فواید حالت آلفا ذهنی

در وصف فواید حالت آلفای ذهنی همین بس که بدانید در این شرایط میتوانید هرچیزی را که در شرایط معمولی قادر به تغییر آن نبودید تغییر دهید. در این حالت میتوانید هرباور اشتباهی که دارید را دوربریزد و به جای آن بتورهای مفیدی را جایگذین کنید. میتوانید هر اخلاق زشتی را که دارید کنار بگذارید. حتی عده ای را میشناسم که در حالت آلفای ذهنی توانستند شفا یافته و بیماری را از بدن خود بیرون کنند. انش آموزان زیادی داشتیم که در دوره آلفا پول در حالت خلسه توانستند مبلغ زیادی پول جذب کنند و یا وضعیت روابط خود را بهبود ببخشند. نمیدانم دقیقا چه میخواهید ولی مطمئنم اگر در این کار خبره شوید هرآنچه میخواهید را میتوانید در این وضعیت بدست آورید.

گوشه ای از فواید آلفا که خود در دوره های آموزشی در دانشجوها مشاهده کردم عبارتند از:

  1. تغییر باورها
  2. کدنویسی ذهن برای رسیدن به موفقیت
  3. دریافت الهامات
  4. هدفمندی
  5. درمان بیماری
  6. رفع استرس
  7. جذب ثروت
  8. جذب روابط خوب
  9. و…



  • [ ]