دوره پولسازی

یازار :

+0 به یه ن

آنچه با خواندن مقاله دوره پولسازی بدست می آورید:

  1. شناخت عواملی که شمارا از ثروتدر دوره پولسازی دور میکند
  2. ثروت واقعی چیست؟
  3. قطب نمای جذب ثروت به زندگی
  4. محدودیت های فقر ساز
  5. آشنایی با دوره پولسازی خلق ثروت ۷ بعدی شاه کلید ثروت

 

چرا کاپیتان محمود جولایی میتواند ناجی زندگی شما با دوره پولسازی شود؟

محمود جولایی نویسنده، مترجم و مدرس دوره های موفقیت و تحول فردی است، که کتب و دوره های ارزشمندی از جمله دوره نخبگان قانون جذب (آموزش قانون جذب)، دوره پولسازی خلق ثروت 7 بعدی کتاب عزت نفس روی میز شام، کتاب رازها و نیاز های موفقیت هر ایرانی و … در کارنامه خود دارد، برای آشنایی بیشتر با محمود جولایی به صفحه محمود جولایی در سایت راز موفقیت مراجعه کنید. همچنین جهت آشنایی با کتب محمود جولایی میتوانید به صفحه کتاب های محمود جولایی در این سایت مراجعه کنید. وی از جمله اولین افرادی است که کتب کوین ترودو را وارد ایران کرد و همچنین با شرایط و فرهنگ مردم ایران تکنیک های ارزنده ارائه شده توسط کوین ترودو را بومی سازی کرد.
وی سالهای زیادی از عمر خود را صرف تحقیق و مطالعه و شرکت در دوره پولسازی داخلی و خارجی زیادی نمود است. که حالصل و ثمره این سالها کوله باری ارزنده از تجربیات و فنون و راز موفقیت است. دوره ها و مدارک زیر تنها گوشه ای از دانش اندوزی وی است:

۱- دوره هیپنوتیزم در اروپا

۲- دوره ی مدیتیشن در هندوستان

۳- دوره هیپنوتیزم پیشرفته. (انگلیسی)

۴- TFT- دوره حرفه ای کوچینگ و روش آموزش (هند)

۵- دوره پیش رفته درمان اختلال عزت نفس و اعتماد به نفس.

۶- دوره تخصصی روانشناسی مهارت های فردی.

۷- دوره اینترنتی  Advanced NLP ) TNRS – آمریکا )

۸- فن بیان و سخنوری حرفه ای.

۹- کارگاه عملی مهارت روان شناسی بالینی.

صندوقچه ثروت و خوشبختی در دوره پولسازی را میشناسید؟

بنظر شما رسالتتان در زندگی چیست؟ اجازه دهید سوالم را به شکل دیگری مطرح کنم شما در زندگی به دنبال چه چیزی هستید؟ راستش را بخواهید تمام ما در زندگی به دنبال یافتن صندوقچه ی خوشبختی و ورود به زندگی رویایی هستیم. مطمئن هستیم که اگر به این صندوقچه دست بیابیم زندگیمان رویایی میشود و در تمام جنبه های زندگی از حیات خود نهایت لذت را خواهیم برد. اما خب آیا همه ی انسان ها نهایتا به صندوقچه ی خوشبختی میرسند؟ راستش را بخواهید مردم در این قسمت به سه گروه تقسیم میشوند.

گروه اول افرادی هستند که خیلی دیر به این صندوقچه دست پیدا میکنند. بنظرتان اگر در سن ۹۰ سالگی آن ماشین لوکسی که امروز آرزویش را دارید  به شما بدهند همانقدر از وجود آن در زندگیتان لذت خواهید برد که اگر فردا به آن خودرو برسید لذت میبرید؟ بی شک پاسخ یکی نیست. این گروه افرادی هستند که آنچه را که میخواستند نهایتا به دست آورده اند اما آنقدر دیر به آن رسیده اند که دیگر برایشان هیچ لذتی ندارد.

گروه دوم افرادی هستند که هرچه در زندگیشان میدوند آخر سر در همان نقطه ی اولشان قرار دارند. این افراد خیلی تلاش کرده اند ولی در نهایت به آنچه میخواستند نرسیده اند. این افراد در نهایت افسرده میشوند چرا که هدف و غایت اصلی خود در زندگی را از دست داده اند و افراد بی هدف نهایتا به پوچی رسیده و افسرده میشوند.

گروه سوم افرادی هستند که شاه راه اصلی را پیدا کرده و به ثروت حقیقی دست میباند. این افراد نمونه ی بارز ضرب المثل” به خاک دست میزنند، طلا میشود” هستند.

شما جز کدام گروه هستید؟ اجازه دهید این سوال را به صورت دیگری مطرح کنم. در زندگیتان دنبال یافتن چه چیزی هستید، بزرگترین هدفتان چیست و از زندگیتان چه چیزی میخواهید؟

محتویات صندوقچه ی ثروت چیست؟

تقریبا هر دوره پولسازی را که دیدم ثروت را تنها در جذب پول معرفی کرده بود و طبق تعریف این دوره ها اگر شما پولدار باشید، قطعا ثروتمند هستید. اجازه بدین از شما بپرسم که اگر پولدار باشید ولی در زندگی آرامش نداشته باشید و یا اگر پولدار باشید اما به یک بیماری ناعلاج مبتلا باشید باز هم بنظرتان ثروتمند هستید؟ بی شک نگاه شما به ثروت با آنچه تا کنون در هر دوره پولسازی مطرح شده است تغییر کرد و اکنون این سوال برایتان پیش آمد که ثروت واقعی چیست؟ ثروت واقعی ۷ بعد دارد که اکنون به معرفی هر یک میپردازیم. ثروت واقعی عبارت است از:

  1. شادی درون
  2. معنویات
  3. پول
  4. آرامش
  5. عزت نفس و اعتماد به نفس
  6. سلامتی
  7. شغل خوب

با این تعریف از شما میپرسم. چقدر خودتان را فرد ثروتمندی میدانید؟


  • [ ]