دوربین مداربسته صنعتی

یازار :

+0 به یه ن
دوربین مداربسته صنعتی نوع مقاومی از دوربین های مداربسته است که در محیط های صنعتی نظیر کارخانه ها و... که شرایط جوی آنچنالن مساعد نیست استفاده میشود. به طور مثال در کارخانه های تولید مواد غذایی از دوربین مداربسته صنعتی استفاده میکنند چرا که به دلیل وجود بخار آب و روغن داغ سایر انواع دوربین مداربسته در این محیط ها به سرعت خراب شده و مقاوم ترین نوع دوربین برای چنین محیطی دوربین مداربسته صنعتی است.
تفاوت دوربین مداربسته صنعتی (باکس) با دوربین های مداربسته دیگر
یکی از تفاوت دوربین مداربسته صنعتی امکان نصب لنز خارجی می باشد که در هیچ نوع دوربین‌مداربسته دیگری این امکان وجود ندارد همچنین از دوربین های باکس به صورت محدودتر و در کاربرد های خاصی می توان استفاده کرد توجه داشته باشید که دوربین مدار بسته صنعتی قابلیت دید در شب ندارند و هم چنین در مقابل گرد و غبار نیز مقاومت ندارد یکی دیگر از تفاوت دوربین های مداربسته باکس یا صنعتی احتیاج به پایه برای لنز خارجی می باشد و همچنین کیفیت تصویر در دوربین های مداربسته باعث بسیار بالاتر از سایر دوربین های مداربسته می باشد هنگام نصب دوربین مداربسته صنعتی حتماً از فضای استفاده کنید که موجب پوشش باشد و همچنین جهت ضربه پذیری و ایجاد تغییر در جهت دید دوربین مدار بسته باکس را حتماً بررسی کنید.
۱) جلوگیری از سرقت
در اماکن و کارخانه ها که هرگونه سرقتی خسارات سنگین را به شخص وارد میکند، از دوربین مداربسته صنعتی استفاده میشود و با نصب این دوربین های مدار بستهبا کیفیت در این محیط ها از احتمال هرگونه سرقت جلوگیری میشود.

۲) دسترسی از راه دور
دوربین مداربسته صنعتی از جمله پرطرفدارترین دوربین کنترل از راه دور است که به سادگی میتوان با اتصال آنها به اینترنت، محیط مورد نظر را از راه دور کنترل نمود. این مزیت موجب می شود شما به صورت شبانه روزی به تصاویر دوربین خود به صورت زنده دسترسی داشته باشید و در صورت وقوع اتفاق بلافاصله خبر دار شوید.

۳) تامین امنیت
دوربین مداربسته صنعتی امنیت کارکنان اماکنی که از این نوع دوربین مداربسته استفاده میکنند را فراهم میکند. و در مواقع بروز هرگونه حادثه ای شما میتوانید به سرعت به کاراین نوع دوربین های مدار بسته می توانند امنیت افرادی که در کارخانه کار می کنند را تامین کنند. در صورت وقوع هر حادثه ای از جمله آتش سوزی در یک بخش و … شما می توانید به سرعت به کارکنان خود اطلاع دهید تا آن بخش را ترک کرده و کلیه اقدامات لازم در کسری از ثانیه اتفاق افتد.


توجه داشته باشید که دوربین های باکس یا همان دوربین های مداربسته صنعتی فاقد تکنولوژی دید در شب هستند اما در نظر داشته باشید که این دوربین های مداربسته تصاویر مناسب و با کیفیتی را در محیط‌های کم نور برای شما ثبت و ارسال می کند.
در این مذهب ویژگی ها و کاربردها برای دوربین های مداربسته باکس یا دوربین مداربسته صنعتی ذکر شد تا شما بتوانید با این دوربین های مداربسته پرکاربرد آشنا شده و در هنگام خریداری بتوانید ویژگی‌های آن را در نظر داشته باشید.

دوربین های مدار بسته برای حفاظت از منزل و محیط کاری اهمیت بالایی دارد اما در نظر داشته باشید که باید با توجه به کاربرد هایی که مد نظر شماست می توانید دوربین مداربسته مناسبی را انتخاب کنید که هم از دید مناسبی برخوردار باشد و هم پاسخگوی نیازهای شما مصرف کنندگان باشد شما می توانید در زمان خرید از راهنمایی و کمک کارشناسان و مشاوران ما بهره مند شوید راه های ارتباطی با کارشناسان را برای شما در سایت قرار داده ایم.

نگهداری از دوربین مداربسته صنعتی
محافظ دوربین صنعتی
 

در محیط‌هایی بیرونی که احتمال خوردگی، رطوبت و دمای خیلی بالا و دمای خیلی پایین را میدهید، باید از باکس‌های محافظ دوربین مداربسته صنعتی استفاده کنید. بدین صورت که، دوربین صنعتی شما در یک باکس دیگر قرار می‌گیرد. مثلا در کارخانه های تولید مدارد غذایی که بخار آب و بخار روغن ه دورین مداربسته شما آسیب میرساند استفاده از باکس های نگهدارنده ه شدت توصیه میشود. درانتخاب طرح ونوع پوشش محافظ باید درنظر داشته باشید که پوشش شما باید به گونه ای باشد که به راحتی توانید از توانایی های لنز دوربین خود استفاده کنید.


  • [ ]