دوربین اسپیددام

یازار :

+0 به یه ن
دوربین اسپیددام از جمله پرطرفدارترین انواع دوربین مداربسته در میان تمام سیستم های هوشمند نظارتی است. علت پرطرفدار بودن این محصول مقاومت بالای آن در مقابل باد و بارون گرد و غبار و از طرفی لنز بسیار قوی آن است که میتوان از فاصله های بسیار دور نیز زوم کرده و تصویر با کیفیتی را ببینید از این رو از دوربین اسپیددام در معابر عمومی و سرچهار راه ها استفاده میشود. دوربین اسپیددام را عده ای نوع پیشرفته تری از دوربین دام میدانند. در این مقاله قرار است با این دوربین محبوب آشنا شویم.

کارایی مناسب دوربین مداربسته اسپید دام در نور کم

اگه شما می خواهید کیفیت دوربین را بررسی کنید بهتر است در محلی که نور کمی باشد کیفیت دوربین مداربسته بررسی کنید چرا که کارایی دوربین های مداربسته در نور کم مشخص میشود شما می توانید جهت بررسی کیفیت دوربین مداربسته می توانید قبل از هر کاری دوربین را در داخل جعبه تاریخ قرار دهید و میزان نور را کاهش دهید شروع و فیلم برداری کنید.
دوربین اسپیددام داهوا دوربین هایی که در سعید نوری کم کیفیت بالایی را ارائه داده و تصاویر را به صورت واضح و بدون نویز برای شما ارسال می‌کنند در نظر داشته باشید که اگر شما می خواهید از دوربین با کارایی بالا استفاده کنید پیشنهاد ما به شما دوربین اسپیددام چرخشی تحت شبکه یا همان اسپیددام می باشد.

یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده دوربین های مدار بسته و همچنین تجهیزات و امکانات حفاظتی و نظارتی شرکت می باشد که با سابقه درخشانی که دارد توانسته از بهترین دوربین اسپیددام را در تنوع و به صورت حرفه ای با توجه به نیاز مشتریان تولید و به بازار عرضه نماید.
اگر شما می خواهید برای مکانی که دوربین مداربسته استفاده کنید وضوح تصویر برای شما بسیار مهم باشد می‌توانید بالایی داشته باشید حتماً از دوربین مداربسته اسپید دام استفاده کنید در نظر داشته باشید که شما می توانید دوربین را به صورت چرخشی به صورت افقی و عمودی نیز در آورید که معمولاً باران برف گرد و غبار و غیره می باشند تنها دوربینی که می توانند در این موقعیت ها به خوبی و عملکرد مناسبی داشته باشند تنها دوربین اسپیددام چرخشی تحت شبکه یا همان اسپید دام داهوا می باشد که از کیفیت و کارایی بالایی برخوردار می باشد.

برنامه ریزی عملکرد دوربین اسپیددام

یکی از قابلیت های دوربین های مداربسته چرخشی امکان دریافت برنامه برای انجام فرمان های مختلف است. به این صورت که با تعریف و تنظیم Preset های مختلف می توان نحوه تصویربرداری دوربین را برنامه ریزی کرد. به طور مثال از چه نقطه‌ای شروع به تصویربرداری کند، تا چه  مدت، با چه زوم و بزرگنمایی و نقطه بعدی کدام محل است و با کدام تنظیمات.

به همین ترتیب می توان یک سری دستورات را مشخص و به عنوان یک الگوی رفتاری به دوربین داد.تا براساس آن تصویربرداری را انجام دهد. البته این موضوع نیاز به حضور اپراتور را کاملاً منتفی نمی کند.

بهترین کیفیت تصویر در اسپیددام

دوربین های اسپیددام رایج در بازار (در زمان نگارش این مقاله) بصورت 2، 3، 4 و 5 مگاپیکسل عرضه می شود. البته دقت داشته باشید در هنگام انتخاب و خرید این نوع از دوربین ها باید میزان زوم نسبت به کیفیت تصویر بیشتر مورد توجه قرار گیرد. چرا که با 1x زوم کردن گاهی میتوان نیاز به دوربین با مگا پیکسل بیشتر را بر طرف نمود. بنابراین در بسیاری از موارد در هزینه ها نیز صرفه جویی می شود.



  • [ ]