اعتماد به نفس بالا

یازار :

+0 به یه ن

به طور خلاصه ، اعتماد به نفس بالا نظر شما در مورد خود و توانایی هایتان است. می تواند زیاد ، کم یا جایی بین آن باشد. در حالی که هر کس گهگاهی در مورد خود شک دارد ، عزت نفس پایین می تواند احساس ناامنی و بی انگیزگی در شما ایجاد کند این میتواند اعتماد به نفس بالا شما را به خطر بیندازد. شاید بتوانید مواردی را که در عقیده شما درباره خود تأثیر می گذارد شناسایی کنید (شاید مورد آزار و اذیت قرار می گیرید و اعتماد به نفس بالا شما خدشه دار میشود، یا اینکه احساس تنهایی می کنید) ، یا این می تواند یک رمز و راز باشد. در هر صورت ، اگر فکر می کنید چگونه به اعتماد به نفس بالا برسید، در اینجا برخی از نکات برتر ما آورده شده است.

1. برای داشتن اعتماد به نفس بالا با خود خوب باشید
صدای کوچکی که به شما می گوید شما آن را می کشید (یا نه) بسیار قدرتمندتر از آن است که فکرش را بکنید. سعی کنید با خود مهربان باشید تا به اعتماد به نفس بالا برسید و اگر بلغزانید ، سعی کنید هرگونه افکار منفی را به چالش بکشید. یک قانون خوب این است که با خود صحبت کنید همان روشی که با همسرانتان صحبت می کنید. این ممکن است در ابتدا واقعاً سخت باشد ، اما تمرین کامل می شود. اگر چند نشانگر می خواهید ، نکات ما را برای صحبت در مورد خود بررسی کنید.

سعی کنید: نوشتن سه موردی که درباره خودتان دوست دارید اینطوری اعتماد به نفس بالا داشتن مثل آب خوردن می ماند.

2. برای داشتن اعتماد به نفس بالا خودتان را با دیگران مقایسه نکنید.
مقایسه خود با افراد دیگر یک روش مطمئنی برای شروع احساس پوستی است. سعی کنید روی اهداف و دستاوردهای خود تمرکز کنید اینطوری خیلی زودتر به اعتماد به نفس بالا میرسید ، نه اینکه آنها را در برابر اهداف دیگران بسنجید. هیچ کس به چنین فشارهایی احتیاج ندارد!

3. برای داشتن اعتماد به نفس بالا متحرک شوید
ورزش یک روش عالی برای افزایش انگیزه ، تعیین اهداف و رسیدن به اعتماد به نفس بالا است. عرق شکستن همچنین باعث ترشح اندورفین ، هورمون های خوب بدن می شود.

4. برای داشتن اعتماد به نفس بالا فراموش نکنید که هیچ کس کامل نیست
همیشه سعی کنید بهترین نسخه از خود باشید ، اما پذیرفتن اینکه کمال یک هدف غیر واقعی است نیز مهم است.

5- به یاد داشته باشید که همه اشتباه می کنند
برای یادگیری و رشد شما باید مرتکب اشتباه شوید ، بنابراین اگر فراموش کردید CTRL + S را برای یک وظیفه بسیار مهم بزنید ، خود را کتک نزنید. همه آنجا بوده اند.

6. بر آنچه می توانید تغییر دهید تمرکز کنید
آسان است که به همه چیزهایی که از کنترل شما خارج نیستند آویز شوید ، اما به موفقیت های زیادی نخواهد رسید. درعوض ، سعی کنید انرژی خود را معطوف شناسایی مواردی کنید که تحت کنترل شما هستند و ببینید چه کاری می توانید در مورد آنها انجام دهید. درباره چگونگی پذیرش چیزهایی که از کنترل شما خارج نیست بیشتر بخوانید.

سعی کنید: نوشتن یک چیز که از آن راضی نیستید و سه راه برای تغییر آن.

7. کاری را انجام دهید که شما را خوشحال کند
اگر وقت خود را صرف انجام کارهایی می کنید که از آنها لذت می برید ، به احتمال زیاد مثبت فکر می کنید. سعی کنید هر روز در زمان کمی برنامه ریزی کنید. اگر این زمان صرف خواندن ، پخت و پز یا فقط کمی روی کاناپه کردن باشد ، اگر باعث خوشحالی شما می شود ، برای آن وقت بگذارید.

 

8. چیزهای کوچک را جشن بگیرید
امروز صبح به موقع بلند شدی. تیک بزن تخمهایت را به کمال شکار کردی. برنده شدن جشن پیروزی های کوچک راهی عالی برای ایجاد اعتماد به نفس و احساس بهتر نسبت به خود است.

سعی کنید: نوشتن سه کاری که در پایان هر روز به خوبی انجام داده اید.

9. کف دست باشید
مفید و ملاحظه کار بودن برای دیگران مطمئنا روحیه آنها را افزایش می دهد ، اما همچنین باعث می شود احساس خوبی نسبت به خود داشته باشید

10. خود را با یک جوخه حامی محاصره کنید
افرادی را پیدا کنید که باعث می شوند شما نسبت به خود احساس خوبی داشته باشید و از افرادی که تمایل دارند تفکر منفی شما را تحریک کنند اجتناب کنید.


  • [ ]