قانون جذب چیست

یازار :

+0 به یه ن

تا کنون مفهوم قانون جذب چیست به گوشتان خورده است؟ عجب سوال مسخره ای پرسیدم محال است که کسی در قرن حاضر زندگی کند و با این مفهوم آشنا نباشد و چیزی در مورد قانون جذب چیست به گوشش نخورده باشد. اما این قانون چیست؟ چقدر آن را واقعی و یا کذب و دروغ میدانید؟ چقدر از آن در زندگی روزمره خود استفاده کرده اید؟ فکر میکنید که چقدر این قانون جواب میدهد؟ در این مقاله به بررسی قانون جذب کائنات خواهیم پرداخت.

قانون جذب چیست ؟

قانون جذب چیست ؟ یکی از مفاهیم پایه جهان هستی است که عنوان میکند هر چیزی به هم شکل و شبیه خودش جذب میشود. بر اساس این قانون همه چیز در جهان از انرژی تشکیل شده اند و انرژی های مشابه همدیگر را جذب و انرژی های مخالف همدیگر را دفع میکنند.

یک روش موثر در کنترل افکار در قانون جذب کائنات

به ازای هر فکر منفی که به ذهنتان خطور میکند، با دو یا سه دقیقه فکر خوب کردن آن را جبران کنید و بلافاصله جملات مثبت بکار ببرید. این روش یک راهکار آزموده شده است که میتوانید از آن نتیجه بگیرید. در رویارویی با وقایع زندگی خود میتوانید اینگونه فکر کنید که دنیا قواعدی برای جذب دارد، شما همان انرژی را جذب می کنید که به بیرون ساطع کرده اید همانطور که انیشتین گفته است: انرژی نه به وجود می آید و نه از بین میرود، بلکه از نوعی به نوع دیگر تبدیل می شود، او فهمید که افکار هم وجود خارجی دارند و آنچه ما میبینیم حاصل افکار خودمان است.

شما اساسا همیشه به مغزتان دستور میدهید و افراد هر روز از این قوه ذهنی استفاده می کنند اما فقط نسبت به آن آگاهی ندارند برای همین وقتی اتفاق بدی برایشان می افتد متوجه نیستند که خودشان دستور این کار را داده اند، دقیقا دستور داده اند که این اتفاق بیفتد اما شما می توانید آن طوری که دلتان می خواهد کنترلش کنید. باید نسبت به افکارتان آگاهی پیدا کنید و به آنها نگاه کنید و بگذارید از ذهنتان عبور کنند و بعد باید ان افکاری که اسمشان را افکار منفی گذاشته ایم را پاک کنید اما یادتان باشد همه اتفاقاتی که منفی بنظر میرسند منفی نیستند خیلی وقت ها دیده ایم که نتیجه ختم به خیر شده است.


مراقب جادوی کلمات باشید

شما درخواستتان را به کائنات ارائه می‌دهید و جادوی کلمات گفته شده پدیدار می‌شود، درخواستتان را بگویید و از ته دل بگویید و مراقب چیزی که می‌گویید باشید. مرحله بعداز تفکر کلمه ها هستند و وقتی که شما کلمات را به زبان می آورید در واقع انرژی را به این افکار منتقل می‌کنید و همه اینها در تاریخ وجود دارد. مردم راجع به قدرت کلمات صحبت کرده اند؛ هر مذهبی به گونه ای راجع به این موضوع صحبت کرده است اما این موضوع فلسفه مذهب نیست بلکه اساسا نحوه کارکرد ذهن و جهان است و فقط براساس انرژی است.

از جادوی کلمات استفاده کنید. ثابت شده استفاده از عبارات تاکیدی جذب پول و ثروت، ثروت را به زندگی افراد بیشتر و بیشتر جذب می کند چون ذهن را در ارتعاش ثروت قرار می دهد. پس هم باید روی گفتگوی درونی و هم بیرونی دقت بیشتر کنید.صبح که از خواب بیدار می‌شوید بگویید قرار است چیزهای خوب ببینم قرار است. چیزهای خوب برایم اتفاق بیفتد امروز می‌خواهم فقط ابراز محبت و مهربانی و زیبایی کنم و سعی میکنم که این احساسات را به بیرون منتقل کنم. دوستانم ما دیگر امروز دنبال این نیستیم “قانون جذب چیست کائنات و چگونگی عملکرد آن” را ثابت کنیم. ما امروز دنبال یافتن راه‌های کوتاه‌تری برای استفاده بیشتر از نتایج شگفت انگیز قانون جذب چیست کائنات هستیم.


برخی از سوالات رایج در مورد قانون جذب چیست

با توجه به اینکه خیلی از افراد در مورد قانون جذب چیست سوالات گوناگونی در ذهن خود دارند در بخش پایانی میخواهم پاسخ پرتکرار ترین سوالات مربوط به قانون جذب چیست را به شما بدهم. پس همراه راز موفقیت باشید تا با پرتکرار ترین سوالات قانون جذب چیست آشنا شوید.


۱- دقیقا قانون جذب چیست و چگونه عمل میکند؟

اگر بخواهم خیلی ساده به شما بگویم که قانون جذب چیست چگونه عمل می کند، افکار شما دارای انرژی و ارتعاش است. یعنی وقتی شما به هرچیزی فکر می کنید در حال فرستادن ارتعاش آن به کائنات و جهان هستی هستید. وقتی به بی پولی فکر می کنید ارتعاش بی پولی را به کائنات میفرستید. وقتی به پول و ثروت توجه می کنید در حال جذب پول و ثروت هستید. در کل به هر چیزی فکر میکنید در حال جذب آن هستید. برای اینکه بتوانید از قانون جذب چیست در جهت خواسته ها و آرزوهایتان استفاده کنید باید ذهنتان را کنترل کنید و از قدرت ذهن تان استفاده کنید.


۲- چگونه افکارمان را کنترل کنیم؟

در اوایل راه اگر بخواهید افکارتان را کنترل کنید ممکن است خیلی برایتان سخت و دشوار باشد. توصیه می کنیم برای کنترل افکارتان از تمرینات قانون جذب چیست استفاده کنید. می توانید از عبارات و جملات تاکیدی مثبت استفاده کنید. می توانید از تجسم خلاق و تصویرسازی ذهنی استفاده کنید. به هر حال باید هرکاری کنید تا احساساتتان خوب شود.


۳- از کجا بفهمیم در حال جذب خواسته هایمان هستیم؟

برای اینکه ببینید آیا از قانون جذب چیست دارید به درستی استفاده می کنید و در مسیر آرزوهایتان قرار گرفتید به احساساتتان توجه کنید. احساسات نقش بسیار مهمی دارد. شما از طریق احساساتتان می توانید متوجه شوید که در مسیر خواسته هایتان قرارگرفتید یا ناخواسته هایتان! اگر احساستان خوب بود نشانه این است که در حال جذب چیزهای خوب هستید. نگران نباشید کائنات چیزهای خوب را وارد زندگیتان خواهد کرد. پس کار اصلی شما خوب کردن احساساتتان است.


۴-چگونه پول و ثروت جذب کنیم؟

برای اینکه بتوانید پول و ثروت جذب کنید باید به پول توجه کنید. نسبت به پول احساسات خوبی در خودتان ایجاد کنید. باید باورهایتان را نسبت به پول عوض کنید. در کل باید ارتعاش پول بفرستید تا بتوانید از قانون جذب چیست در جهت جذب ثروت و پول استفاده کنید. توجه به پول و ایجاد احساس خوب باعث می شود ارتعاش پول به کائنات بفرستید. کائنات با دریافت ارتعاش که فرستادید پول و ثروت زیادی را وارد زندگیتان خواهند کرد.


  • [ ]