مراحل قانون جذب عشق

یازار :

+0 به یه ن

بنابراین، به روشی که در مقاله مربوطه توضیح داده شده یک صفحه یا فضایی روی دیوار خود پیدا کنید و این تصاویر را روی آن قرار دهید. این کار به شما اطمینان می‌دهد که عشق در زندگی شما جریان خواهد یافت. می‌توانید تصاویر را از مجلات بردارید، از عکس‌هایی که خودتان گرفتید استفاده کنید، چیزهایی در دنیای واقعی اطراف خود پیدا کنید. خلاصه آنها را تهیه کنید یا حتی یک سری عبارت بنویسید که مشخص کنند عشق شما از چه سنخی است. اینجا اشکال ندارد بیشتر جزییات را در تصاویر انتخابی همانطور که دوست دارید انتخاب کنید. این تابلو یا جعبه را جلوی چشم بگذارید و مطمئن شوید که چندین بار در طی روز آن را می‌بینید یا لیست زیبای خود را می خوانید.

باید به نحوی باشد که اگر مثبت‌گرایی و امیدوار بودن و اطمینان از جذب در شما ضعیف شد، با دیدن آن لبخند بر لبانتان بنشینید و امیدوار شوید. هرچقدر احساسی تر شوید همانقدر درست تر انتخاب کرده اید.



گام سوم برای برگرداندن عشق

طوری زندگی کنید که گویی عاشق هستید. (قانون جذب عشق را زندگی کنید)

اگر طوری زندگی کنید که گویی عاشق هستید، یافتن عشق ابدی در زندگی شما آسان‌تر می‌شود. اگر از من می پرسید برای برگرداندن عشقتان توصیه می کنم طوری زندگی کنید که گویا همین الانعشقتان برگشته و در کنار شماست. یا تصور کنید با همان عشق رویایی خود ازدواج کرده اید و حتی مدت هاست که قانون جذب در ارتباطات عمل کرده و زندگی مشترک شما جریان دارد. ممکن است به هنگام انجام چنین کارهایی، در ابتدا اندکی ضمیر خودآگاه شما مانع شود چیزی را که هنوز اتفاق نیافتاده بعنوان یک واقعیت بپذیرید، اما واقعاً تاثیرگذار خواهد بود، اگر با تکرار و تمرین زندگی مشترک اینده خود را امروز تجربه احساسی کنید.

ساده شروع کنید – برای مثال، ممکن است کارت تبریکی بخرید که روی آن نوشته است «سالگردمان مبارک عشق من …» یا یک جواهر کوچک و رمانتیک که برای تولد او مناسب است، خریداری نمایید. یا یک روز مسافرت خارج از کشور را با او تصور کنید و روزتان را تماما با این رویای شیرین صدبار لذت بخش تر کنید. شما می توانید مراسم عروسی خود را زندگی کنید و یا سفر ماه عسل خود را برنامه ریزی کنید. افزون بر این، سعی کنید در ارتباطات خود رفتاری متناسب با عاشق بودن خویش داشته باشید.

لبخند بزنید، به موسیقی‌های رویایی و عاشقانه گوش دهید و بگذارید با دیدن هر زوج خوشحالی به یاد آنچه بیفتید که هم‌اکنون جزیی از زندگی شماست. ما در قانون جذب ثروت گفتیم مثل ثروتمندان زندگی و فکر کنید، اینجا هم می گوییم مانند یک زوج عاشق و موفق و رواتیک زندگی و فکر کنید. یک جنبۀ مهم دیگر در مورد این نوع زندگی کردن، این است که آپارتمان یا اتاق خود را به نحوی تغییر دهید تا برای شریک مورد نظرتان مناسب باشد؛ یعنی همان شریکی که قصد دارید جذب کنید.

بهتر است فضای زندگی شما پذیرا، رمانتیک و بیانگر تعهد باشد. پس به این فکر کنید که شریک شما چگونه در خانه‌تان وقت خواهد گذراند و فضا را متناسب با او تطبیق دهید. شاید لازم باشد یک صندلی جدید بخرید، دکور خود را تنظیم کنید یا اینکه ملحفه‌های جدید بخرید تا برای یک زوج مناسب‌تر به نظر آید. کمی با توجه به سلیقه او دکوراسیون اتاق را تغییر دهید. در همان حین که منتظر هستید تا عشقتان از راه برسد، می‌توانید بخشی از خانۀ خود را به تمرین‌های تجسم اختصاص دهید.

“نگ شائوی” مدرس بزرگ فنگ شویی توصیه می‌کنید که این کار در گوشۀ سمت راست اتاق خواب انجام شود. این همان مکانی است که شما باید برای تمرین تکنیک‌های قانون جذب عشق، بیشتر زمان را در آن سپری کنید.

گام چهارم برای برگرداندن عشق

هر کجا می‌روید عشق بپراکنید. (همه جا محبت کنید)

قانون جذب کائنات به ما یاد می‌دهد چیزهای مشابه یکدیگر را جذب می‌کنند، نباید تعجبی داشته باشد که برای جذب عشق لازم است خود شما نیز فردی دوست داشتنی باشید! منظور فقط عشق رمانتیک نیست. کارهای کوچکی است که هر روز می‌توانید انجام دهید تا عشق را بپراکنید – یکی از بهترین راه‌ها این است که با غریبه‌ها خوش‌اخلاق‌تر باشید. روابط دوستان خود را گسترش دهید. اگر از من بپرسند فقط یک تکنیک به من یاد بده تا بهترین ازدواج را داشته باشم من حتما می گویم دایره ارتباطات صمیمی خود را گسترش دهید. شما در ارتباطات خوب هم ساخته می شوید و هم شانس جذب عشقتان به طور فزاینده ای افزایش پیدا می کند.

اما در معرض رابطه بودن کافی نیست. باید رابطه ایجاد شده، محبت و دوستی و صمیمیت بخشش کنید. به دیگران بی قید و شرط کمک کنید. برای مثال در اداره به همکارتان کمک کنید. ممکن است به شخصی که خیریه جمع می‌کند پول کمک کنید، به کسی که مشغول جابجایی کارتن‌های بزرگ است کمک نمایید یا صادقانه از شخصی که لباس زیبایی پوشیده تعریف کنید. تمام این اقدامات محبت ارتباطی و عشق را افزایش می‌دهد و کائنات به احتمال بیشتری عشق را به شما بازخواهد گرداند.

برای اینکه ارتعاشات عشقی بیشتری بفرستید، اندکی از زمان آزاد خود را صرف کارهای خدا پسندانه و خیر کنید. خلاق باشید و چیزی را انتخاب کنید که برای شما و جذب آرامش بیشتر شما اهمیت دارد. می‌توانید به خانۀ سالمندان بروید و به ساکنان آن‌جا گل بدهید، می‌توانید به گربه های محل غذا بدهید و یا حتی یک مهارت جدید یاد بگیرید (مثلاً کمک های اولیه یاد بگیرید). شما همانند آهنربا همان علاقه، مهربانی و عطوفتی را دریافت خواهید کرد که از خود ساطع نموده‌اید. به همه انسان های عالم بی هیچ دلیل محبت و عشق بورزید. با همه دوستان و اطرافیان مهربان باشید و در یک کلام عاشقی پیشه کنید.

گام پنجم برای برگرداندن عشق

از شر موانع فیزیکی خلاص شوید. (رفع موانع جریان قانون جذب عشق)


  • [ ]