جذب همسر در 21 روز

یازار :

+0 به یه ن

چیزی در مورد قانون جذب همسر در 21 روز شنیده اید؟ بی شک اگر شماهم جز طرفداران قانون جذب باشید شنیده اید که اگر تکنیک ها و دستورالعمل های قانون جذب را در 21 روز اجرا کنید، نشانه ها و آثار اولیه جذب را در زندگیتان خواهید دید. این مورد در مورد هر خواسته ای بخصوص جذب همسر هم صدق میکند. از این رو به آن قانون جذب همسر در 21 روز میگویند. کاهیست دستور العمل های زیر را به مدت 21 روز متوالی انجام دهید. درست در آن زمان است که شاهد وقوع معجزه در زندگیتان خواهید بود.

مرحله اول جذب همسر در 21 روز

در این مرحله که به آن مرحله ی مشخص کردن دقیق خواسته ها هم میگوییم شما یک دفترچه بر میدارید و به مدت 21 روز آنچه از یک همسر ایده آل در ذهن دارید را مینویسید . ابتدا و در اول برگه باید بنویسید من میخواهم کائنات و خداوند همسر ایده آلی را با شرایط زیر بر سر راه من قرار دهند. این مرحله از قانون جذب همسر در 21 روز معجزه میکند تنها کافیست فراموش نکنید که افعالی که مینویسید نباید افعال آینده باشند. تا جایی که میتوانید از افعال حال حاضر استفاده کنید در ادامه دو چک لیست صحیح و غلط را باهم بررسی میکنیم.

چک لیست غلط

من از کائنات خواستار همسری هستم با ویژگی های اخلاقی زیر:

1- من را دوست داشته باشد

2- برای من وقت بگذارد

3- در زندگی اش هدف داشته باشد

و...

چک لیست صحیح

از کائنات پیشاپیش بابت همسری با صفات زیر سپاس گزارم

1- همسرم بی نهایت من را دوست دارد.

2- همسرم برای من وقت میگذارد.

3- همسرم فرد هدف مندی است

و...

مرحله دوم جذب همسر در 21 روز

در این مرحله باید شکرگزاری کنید. شکرگزاری فرکانس شما را مثبت نگاه میدارد و این پیام را به کائنات میرساند که شما همین الان هم از زندگی خود رضایت داشته و احساس خشنودی فراوان میکنید و آماده ی جذب موارد بیشتر و بیشتر هستید. یک کاغذ بردارید و به مدت 21 روز برای حداقل ده مورد از نعمت های زندگی خود از خداوند سپاسگزاری کنید.


  • [ ]