عبدالرضا حکیمی

یازار :

+0 به یه ن

عبدالرضا حکیمی

عبدالرضا حکیمی ، موسس و بنیانگذار هلدینگ نظارت‌گستر ایمن، مسیری با بیش از ٢۵ سال قدمت را پیمود، تا از یک شرکت کوچک تازه‌کار، به گروهی موفق در زمینه‌ی تولید و توزیع انواع سیستم‌های نظارتی هوشمند با رعایت بالا‌ترین استاندارد‌های جهانی تبدیل شود.

بگذارید روایت عبدالرضا حکیمی را با این مثل معروف آغاز کنیم که از زمان‌های دور مرسوم بود زمانی که از کسی می‌پرسیدیم علم بهتر است یا ثروت، باید یک پاسخ کلاسیک می‌داد : «علم»؛ اما واقعیت این است که ثروت‌آفرینی با تکیه بر علوم روز جهان در دنیای امروزی بسیار ارزشمند می‌باشد. این اصل همان چیزی است که از آن به عنوان تلفیقی از علم و ثروت نام می‌بریم. این همان شاه کلید موفقیت است که عبدالرضا حکیمی از سنین بسیار پایین بر آن واقف بود. از این‌رو در کنار علم‌آموزی که خانواده اش بر آن تاکید فراوانی داشتند، بخش زیادی از فکر و ذکرش یافتن روش‌های نوین ثروت‌آفرینی بوده است.

 

او به خوبی آگاه بود که برای دست یافتن به ثروت باید کار می کرد . این آگاهی موجب شد تا کنار توجه ویژه‌ای که به علم‌آموزی داشت، به‌دنبال کسب درآمد نیز بود. پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه در رشته‌ی سخت‌افزار به دلیل سابقه کاری که در دوران دانشجوی خود داشت به سادگی توانست در یک شرکت بازرگانی مشغول به کار شود و طعم شیرین استقلال مالی را بچشد. قدم‌های بلند اما شمرده و حساب‌شده عبدالرضا حکیمی برای ثروت‌آفرینی و البته در کنار آن کارآفرینی نیز از همین‌جا شروع شد.
اکنون او موسس یک هلدینگ بزرگ، در زمینه تولید و توزیع انواع سیستم‌های نظارتی هوشمند در ایران است؛ هلدینگی که برای بیش از ١٠٠ نفر اشتغال‌زایی کرده است. قصه حکیمی، قصه ایمان و اعتقاد است؛ ایمان به راه و اعتقاد به تلاش و تلاش و تلاش. ایمانی که ریشه در تمام رویاپردازی‌های دوران کودکی اش دارد. چرا که او از زمانی که خود را شناخت رویا کارآفرینی را در سر می‌پروراند.

داستان نظارت گستر ایمنحکیمی موفق شد تا شرکت نظارت‌گستر ایمن را در سال ۱۳۸۱ در پاسخ به نیاز‌های بازار به سیستم‌های هوشمند نظارتی تاسیس کند. این شرکت در ابتدا، کارخود را با تنها سه کارمند شروع کرد؛ اما خب از آنجا که شرکتی تازه‌کار بود، درآمد شرکت حتی کفاف هزینه‌های جاری را نیز نمی‌داد. نهایتا با ذکاوت و تیزهوشی مهندس عبدالرضا حکیمی این شرکت توانست اولین نمایندگی برند هایک ویژن در ایران را طی قراردادی غیر رسمی دریافت کرده و حیاتی دوباره بیابد. این قرارداد سکوی پرتابی شد برای پیشرفت‌های پیاپی که در انتظار نظارت‌گستر ایمن بود.

یکی از ویژگی‌های ممتاز مهندس حکیمی برقراری ارتباطی صمیمی و دوستانه با کارمندانش بدون در نظر گرفتن پست و موقعیت شغلی فرد می‌باشد. همین ارتباط صمیمانه نیز زمینه‌ی سخت‌کوشی تمام اعضا برای پیشرفت هلدینگ نظارت‌گستر ایمن است؛ چراکه آنها خود را عضوی از یک خانواده‌ی بزرگ میدانند.

گوشه ای از فعالیت های عبدالرضا حکیمی

اکنون بعد از گذشت ٢٠ سال نظارت‌گستر از یک شرکت اجاره‌ای کوچک به هلدینگی با چندین زیرمجموعه تبدیل شده است. شرکت نظارت‌گستر موفق شده است تا با ارائه گسترده‌ای از محصولات، با‌کیفیتی مطابق با استاندارد‌های جهانی به تمامی نیاز‌های بازار نظارتی و حفاظتی در هر سطحی اعم از صنعتی، نظامی، اداری، خانگی و… پاسخی شایسته بدهد و با ارائه خدمات بی‌مثال خود همانند تعمیرات و… رضایت مصرف‌کنندگان را در هر ضمینه‌ای جذب کند. اقدامات زیر تنها گوشه‌ای از میوه‌ی درخت تلاش و پشتکار مهندس حکیمی در این سال‌ها است.

  • شرکت در نمایشگاه بین‌المللیIntersec در چندین سال متوالی
  • برگزاری سالانه‌ی همایش‌های گسترده‌ی داخلی در راستای حمایت از نمایندگان و مصرف‌کنندگان محصولات خود.
  • عضو اتاق بازارگانی ایران و فرانسه
  • عضو اتاق بازرگانی ایران و چین
  • ارائه محصولات تحت لیسانس انگلستان
  • و…
منبع: نظارت گستر ایمن

دوربین اسپیددام

یازار :

+0 به یه ن
دوربین اسپیددام از جمله پرطرفدارترین انواع دوربین مداربسته در میان تمام سیستم های هوشمند نظارتی است. علت پرطرفدار بودن این محصول مقاومت بالای آن در مقابل باد و بارون گرد و غبار و از طرفی لنز بسیار قوی آن است که میتوان از فاصله های بسیار دور نیز زوم کرده و تصویر با کیفیتی را ببینید از این رو از دوربین اسپیددام در معابر عمومی و سرچهار راه ها استفاده میشود. دوربین اسپیددام را عده ای نوع پیشرفته تری از دوربین دام میدانند. در این مقاله قرار است با این دوربین محبوب آشنا شویم.

کارایی مناسب دوربین مداربسته اسپید دام در نور کم

اگه شما می خواهید کیفیت دوربین را بررسی کنید بهتر است در محلی که نور کمی باشد کیفیت دوربین مداربسته بررسی کنید چرا که کارایی دوربین های مداربسته در نور کم مشخص میشود شما می توانید جهت بررسی کیفیت دوربین مداربسته می توانید قبل از هر کاری دوربین را در داخل جعبه تاریخ قرار دهید و میزان نور را کاهش دهید شروع و فیلم برداری کنید.
دوربین اسپیددام داهوا دوربین هایی که در سعید نوری کم کیفیت بالایی را ارائه داده و تصاویر را به صورت واضح و بدون نویز برای شما ارسال می‌کنند در نظر داشته باشید که اگر شما می خواهید از دوربین با کارایی بالا استفاده کنید پیشنهاد ما به شما دوربین اسپیددام چرخشی تحت شبکه یا همان اسپیددام می باشد.

یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده دوربین های مدار بسته و همچنین تجهیزات و امکانات حفاظتی و نظارتی شرکت می باشد که با سابقه درخشانی که دارد توانسته از بهترین دوربین اسپیددام را در تنوع و به صورت حرفه ای با توجه به نیاز مشتریان تولید و به بازار عرضه نماید.
اگر شما می خواهید برای مکانی که دوربین مداربسته استفاده کنید وضوح تصویر برای شما بسیار مهم باشد می‌توانید بالایی داشته باشید حتماً از دوربین مداربسته اسپید دام استفاده کنید در نظر داشته باشید که شما می توانید دوربین را به صورت چرخشی به صورت افقی و عمودی نیز در آورید که معمولاً باران برف گرد و غبار و غیره می باشند تنها دوربینی که می توانند در این موقعیت ها به خوبی و عملکرد مناسبی داشته باشند تنها دوربین اسپیددام چرخشی تحت شبکه یا همان اسپید دام داهوا می باشد که از کیفیت و کارایی بالایی برخوردار می باشد.

برنامه ریزی عملکرد دوربین اسپیددام

یکی از قابلیت های دوربین های مداربسته چرخشی امکان دریافت برنامه برای انجام فرمان های مختلف است. به این صورت که با تعریف و تنظیم Preset های مختلف می توان نحوه تصویربرداری دوربین را برنامه ریزی کرد. به طور مثال از چه نقطه‌ای شروع به تصویربرداری کند، تا چه  مدت، با چه زوم و بزرگنمایی و نقطه بعدی کدام محل است و با کدام تنظیمات.

به همین ترتیب می توان یک سری دستورات را مشخص و به عنوان یک الگوی رفتاری به دوربین داد.تا براساس آن تصویربرداری را انجام دهد. البته این موضوع نیاز به حضور اپراتور را کاملاً منتفی نمی کند.

بهترین کیفیت تصویر در اسپیددام

دوربین های اسپیددام رایج در بازار (در زمان نگارش این مقاله) بصورت 2، 3، 4 و 5 مگاپیکسل عرضه می شود. البته دقت داشته باشید در هنگام انتخاب و خرید این نوع از دوربین ها باید میزان زوم نسبت به کیفیت تصویر بیشتر مورد توجه قرار گیرد. چرا که با 1x زوم کردن گاهی میتوان نیاز به دوربین با مگا پیکسل بیشتر را بر طرف نمود. بنابراین در بسیاری از موارد در هزینه ها نیز صرفه جویی می شود.



دوربین مداربسته صنعتی

یازار :

+0 به یه ن
دوربین مداربسته صنعتی نوع مقاومی از دوربین های مداربسته است که در محیط های صنعتی نظیر کارخانه ها و... که شرایط جوی آنچنالن مساعد نیست استفاده میشود. به طور مثال در کارخانه های تولید مواد غذایی از دوربین مداربسته صنعتی استفاده میکنند چرا که به دلیل وجود بخار آب و روغن داغ سایر انواع دوربین مداربسته در این محیط ها به سرعت خراب شده و مقاوم ترین نوع دوربین برای چنین محیطی دوربین مداربسته صنعتی است.
تفاوت دوربین مداربسته صنعتی (باکس) با دوربین های مداربسته دیگر
یکی از تفاوت دوربین مداربسته صنعتی امکان نصب لنز خارجی می باشد که در هیچ نوع دوربین‌مداربسته دیگری این امکان وجود ندارد همچنین از دوربین های باکس به صورت محدودتر و در کاربرد های خاصی می توان استفاده کرد توجه داشته باشید که دوربین مدار بسته صنعتی قابلیت دید در شب ندارند و هم چنین در مقابل گرد و غبار نیز مقاومت ندارد یکی دیگر از تفاوت دوربین های مداربسته باکس یا صنعتی احتیاج به پایه برای لنز خارجی می باشد و همچنین کیفیت تصویر در دوربین های مداربسته باعث بسیار بالاتر از سایر دوربین های مداربسته می باشد هنگام نصب دوربین مداربسته صنعتی حتماً از فضای استفاده کنید که موجب پوشش باشد و همچنین جهت ضربه پذیری و ایجاد تغییر در جهت دید دوربین مدار بسته باکس را حتماً بررسی کنید.
۱) جلوگیری از سرقت
در اماکن و کارخانه ها که هرگونه سرقتی خسارات سنگین را به شخص وارد میکند، از دوربین مداربسته صنعتی استفاده میشود و با نصب این دوربین های مدار بستهبا کیفیت در این محیط ها از احتمال هرگونه سرقت جلوگیری میشود.

۲) دسترسی از راه دور
دوربین مداربسته صنعتی از جمله پرطرفدارترین دوربین کنترل از راه دور است که به سادگی میتوان با اتصال آنها به اینترنت، محیط مورد نظر را از راه دور کنترل نمود. این مزیت موجب می شود شما به صورت شبانه روزی به تصاویر دوربین خود به صورت زنده دسترسی داشته باشید و در صورت وقوع اتفاق بلافاصله خبر دار شوید.

۳) تامین امنیت
دوربین مداربسته صنعتی امنیت کارکنان اماکنی که از این نوع دوربین مداربسته استفاده میکنند را فراهم میکند. و در مواقع بروز هرگونه حادثه ای شما میتوانید به سرعت به کاراین نوع دوربین های مدار بسته می توانند امنیت افرادی که در کارخانه کار می کنند را تامین کنند. در صورت وقوع هر حادثه ای از جمله آتش سوزی در یک بخش و … شما می توانید به سرعت به کارکنان خود اطلاع دهید تا آن بخش را ترک کرده و کلیه اقدامات لازم در کسری از ثانیه اتفاق افتد.


توجه داشته باشید که دوربین های باکس یا همان دوربین های مداربسته صنعتی فاقد تکنولوژی دید در شب هستند اما در نظر داشته باشید که این دوربین های مداربسته تصاویر مناسب و با کیفیتی را در محیط‌های کم نور برای شما ثبت و ارسال می کند.
در این مذهب ویژگی ها و کاربردها برای دوربین های مداربسته باکس یا دوربین مداربسته صنعتی ذکر شد تا شما بتوانید با این دوربین های مداربسته پرکاربرد آشنا شده و در هنگام خریداری بتوانید ویژگی‌های آن را در نظر داشته باشید.

دوربین های مدار بسته برای حفاظت از منزل و محیط کاری اهمیت بالایی دارد اما در نظر داشته باشید که باید با توجه به کاربرد هایی که مد نظر شماست می توانید دوربین مداربسته مناسبی را انتخاب کنید که هم از دید مناسبی برخوردار باشد و هم پاسخگوی نیازهای شما مصرف کنندگان باشد شما می توانید در زمان خرید از راهنمایی و کمک کارشناسان و مشاوران ما بهره مند شوید راه های ارتباطی با کارشناسان را برای شما در سایت قرار داده ایم.

نگهداری از دوربین مداربسته صنعتی
محافظ دوربین صنعتی
 

در محیط‌هایی بیرونی که احتمال خوردگی، رطوبت و دمای خیلی بالا و دمای خیلی پایین را میدهید، باید از باکس‌های محافظ دوربین مداربسته صنعتی استفاده کنید. بدین صورت که، دوربین صنعتی شما در یک باکس دیگر قرار می‌گیرد. مثلا در کارخانه های تولید مدارد غذایی که بخار آب و بخار روغن ه دورین مداربسته شما آسیب میرساند استفاده از باکس های نگهدارنده ه شدت توصیه میشود. درانتخاب طرح ونوع پوشش محافظ باید درنظر داشته باشید که پوشش شما باید به گونه ای باشد که به راحتی توانید از توانایی های لنز دوربین خود استفاده کنید.


  • [ 1 ]