ماسک صورت برای شفاف شدن پوست

یازار :

+0 به یه ن

هزاران هزار ماسک صورت برای شفاف شدن پوست خانگی و صنعتی وجود دارد اما چه زمان ما به سراغ ماسک های روشن کننده ی پوست میرویم؟ اگر به هر دلیلی رنگدانه های پوستی بیش از حد تولید شود رنگ پوستتان تیره شده و زیباییتان را تحت شعاع قرار میدهد. البته رنگ پوست به هیچ عنوان معیاری برای سنجش زیبایی افراد نیست، چراکه با درنظر گرفتن معیارهای بومی و فرهنگی در هر کشور یک رنگ پوست خاص ترند و مورد پسند عموم افراد جامعه است. تا کنون به این موضوع اندیشیده اید که چرا ماسک صورت برای شفاف شدن پوست تا این اندازه مهم است؟ هنگامی که به مرز 20 سالگی میرسید، متوجه میشوید که پوستتان در حال تغییراتی است. در این زمان است که لکه های تیره شروع به ظاهر شدن بر روی پوست میکنند و متاسفانه اگر فکری به حال آنها نکنید، تا آخر عمر همراهتان هستند. از طرفی به مرور زمان تیرگی زیر چشم ها بیشتر شده و حتی در اثر تابش نور مستقیم خورشید به صورت رنگ پوست نیز تیره تر از حالت نرمال آن میشود. اینجاست که اهمیت ماسک صورت برای شفاف شدن پوست مشخص میشود. در ادامه در این مقاله از شهر ماسک به بررسی و معرفی چند ماسک صورت برای شفاف شدن پوست و از بین رفتن لکه های پوستی یپردازیم.

1- ماسک صورت برای شفاف شدن پوست :ماسک پودر شیر

مواد مورد نظر برای تهیه ماسک پودر شیر: یک قاشق غذا خوری پودر شیر ، 1 الی 2 قاشق غذاخوری آب پرتقال طبیعی و یک قاشق غذا خوری جوی دو سر

طرز تهیه ماسک پودر شیر: مواد اولیه را با هم ترکیب کرده و ترکیب فوق را به مدت ده دقیقه خوب مخلوط کنید تا حالت خمیری رقیق به خود بگیرد.

طریقه استفاده از ماسک: قبل از مصرف صورتتان را با آب ولرم بشورید و پس از خشک کردن صورت ماسک را بر روی پوست صورت و گردنتان بمالید و اجازه دهید، 15 تا 20 دقیقه روی پوستتان بماند تا خشک شود. سپس صورتتان را با آب سرد بشویید. این عمل را 1 الی 2 بار در هفته تکرار کنید، در کمتر از سه ما نتیجه آن را خواهید دید.

شهر ماسک ارائه دهنده انواع ماسک صورت با کیفیت و با قیمتی استثنایی. برای مشاهده ماسک های ما میتوانید به صفحه فروشگاه سایت و یا اینستاگرام ما سر بزنید. همچنین میتوانید با مشاورین زیبایی ما با شماره تماس ۰۹۱۰۶۴۰۰۰۶۳ در ارتباط باشید.

2- ماسک صورت برای شفاف شدن پوست : سفیده تخم مرغ(مناسب برای پوست های معمولی و چرب)

این ماسک علاوه بر سفید کردن پوست صورتتان چربی اضافه پوست را به خود جلب کرده و جوش های چرکی سطح پوست را نیز از بین میبرد.

طرز تهیه و استفاده از این ماسک صورت: یک عدد تخم مرغ را به همراه زرده آن باهم مخلوزط کنید و این عمل را آنقدر تکرار کنید تا خوب کف کند. سپس مخلوط حاصل را بر روی صورتتان بمالید و اجازه دهید، 15 تا 20 دقیقه بر روی صورتتان بماند و خشک شود. سپس صورت خود را با آب ولرم شسته و خشک کنید. در کمتر از 21 روز تاثیر معجزه آسای آن را خواهید دید.

3- ماسک صورت برای شفاف شدن پوست : ماسک کشک

ماسک کشک شاید یکی از تاثیرگذار ترین انواع ماسک صورت برای شفاف شدن پوست است که علاوه بر از بین بردن لکه های پوستی و جای آکنه رنگ پوست شما را هم حداقل 3 درجه روشن تر میکند این ماسک از آنجایی که به سرعت رنگدانه های پوستی را تحریک کرده و در کمتر از 15 روز تغییرات شگفتی در پوست صورت ایجاد میکند بسیار پرطرفدار است.

مواد مورد نیاز برای تهیه ماسک کشک: 

  • 1 قاشق غذا خوری کشک
  • 1 قاشق غذا خوری آب گوجه فرنگی
  • 1 قاشق غذا خوری جوی دوسر

طرز تهیه و استفاده از ماسک کشک: ابتدا کشک و جو دوسر را باهم ترکیب کنید. سپس آب گوجه فرنگی را به آرامی به آن اضافه کنید و مخلوط را خوب هم بزنید تا حالت خمیری شکل پیدا کنند. سپس صورتتان را با آب ولرم و یک صابون صورت سبک بشویید و ماسک صورت را روی آن قرار دهید و اجازه دهید 20 دقیقه بماند تا خوب به خورد پوستتان برود. سپس با آب سرد آن را بشویید. این درمان را 2 الی 3 بار در هفته تکرار کنید تا تاثیرات معجزه آسای آن را ببینید.

4- ماسک صورت برای شفاف شدن پوست : لیمو گوجه فرنگی و خیار

این ماسک علاوه بر روشن کردن پوست به علت داشتن خیار قابلیت آبرسانی بالایی دارد و برای پوست های خشک نیز به شدت توصیه میشود.

مواد مورد نیاز:

  • یک عدد لیمو سنگی
  • یک گوجه فرنگی  متوسط
  • دو قاشق غذا خورد خیار رنده شده

طرز تهیه ماسک: مواد اولیه را با هم ترکیب کرده و آنقدر هم بزنید تا مخلوط مورد نظر به ماده ای چسبناک تبدیل شود. سپس ترکیب فوق را به آرامی روی هربخشی از پوستتان که می خواهید روشن شود بمالید و بگذارید تا کاملا خشک شود بعد از 15 دقیقه صورتتان را با آب سرد بشویید و با یک قطعه یخ صورتتان را ماساژ دهید و به صورت ضربه ای با یک حوله تمیز خشک کنید.

شهر ماسک ارائه دهنده انواع ماسک صورت با کیفیت و با قیمتی استثنایی. برای مشاهده ماسک های ما میتوانید به صفحه فروشگاه سایت و یا اینستاگرام ما سر بزنید. همچنین میتوانید با مشاورین زیبایی ما با شماره تماس ۰۹۱۰۶۴۰۰۰۶۳ در ارتباط باشید.

5- ماسک صورت برای شفاف شدن پوست : ماسک نعنا

ماسک نعنا از تاثیر گذار ترین انواع ماسک برای شفاف شدن پوست  است که برای انواع پوست خشک، چرب و معمولی توصیه میشود و کمتر کسی پیدا میشود که به آن آلرژی داشته باشد و از آنجایی که خواصیت خنک کنندگی دارد در روزهای گرم تابستان به شذت توصیه میشود.

مواد مورد نیاز:

  • یک مشت برگ نعنا
  • دوقاشق غذاخوری آب خیار

طرز تهیه و مصرف ماسک: مواد اولیه را مخلوص کرده و آنقدر ورز دهید تا حالت خمیری شکل به خود بگیرند سپس ماسک را روی صورت گذاشته و اجازه دهید 30 دقیقه روی پوست صورتتان بماند. در نهایت پوست خود را با آب سرد بشویید و بصورت ضربه ای خشک کنید. این عمل را یک الی دو بار در هفته تکرار کنید.

6- ماسک روغن بادام و پرتقال

ماسک روغن بادام از جمله پرطرفدارترین انواع ماسک صورت برای شفاف شدن پوست است که تیرگی زیر چشم را هم به سادگی از بین میبرد و چون به سرعت روی پوست صورت شما تاثیراتش نمایان میشود و طرز تهیه ساده ای دارد بسیار مورد استقبال قرار میگیرد.

مواد اولیه تهیه ماسک صورت برای شفاف شدن پوست:

  • یک زرده تخم مرغ
  • یک قاشق مرباخوری آب پرتقال
  • یک قاشق مرباخوری روغن بادام
  • یک قاشق غذا خوری شیره نارگیل

طرز تهیه و مصرف ماسک صورت:

ابتدا زرده تخم مرغ و آب پرتقال را با هم مخلوط کنید تا حالت کشسانی پیدا کند سپس روغن بادام و شیره نارگیل را به آن اضاقه کنید و خوب هم بزنید تا ماسک صورت به عمل بیاید. سپس مخلوط  را روی صورت و گردنتان بمالید و اجازه دهید خشک شود بعد از 20 دقیقه پوست خود را با آب ولرم بشویید و سپس به صورت ضربه ای آن را خشک کنید.

7- ماسک صورت برای شفاف شدن پوست : آرد

2 قاشق غذا خوری آرد ، یک چهارم قاشق غذا خوری زرد چوبه و 2 قاشق غذا خوری شیر کم چرب را با هم ترکیب کنید و خوب هم بزنید تا حالت خمیری پیدا کند. صورتتان را تمیز کنید و سپس با انگشت های تمیز این ماسک را روی صورت و گردن خود بزارید و اجازه دهید بیست دقیقه بماند تا خشک شود. سپس با آب سرد بشویید و به صورت ضربه ای خشک کنید. این ماسک را دوبار در هفته استفاده کنید تا تاثیر آن را در کمتر از یک ماه بر روی پوست خود ببینید.

8- ماسک صورت برای شفاف شدن پوست : ماست و نشاسته

ماسک ماست و نشاسته یک ماسک خانگی ساده است که توانایی روشن کردن پوست شما تا چند درجه را دارد.

طرز تهیه ماسک ماست و نشاسته:  یک قاشق غذاخوری ماست کم چرب را با یک قاشق چای خوری پودر نشاسته ترکیب کرده و خوب هم میزنیم تا حالت خمیری به خود بگیرند سپس آن را به صورتتان بمالید و اجازه دهید تا یک رب بر روی پوستتان بماند و آن را بعد از 15 دقیقه بشویید.

شهر ماسک ارائه دهنده انواع ماسک صورت با کیفیت و با قیمتی استثنایی. برای مشاهده ماسک های ما میتوانید به صفحه فروشگاه سایت و یا اینستاگرام ما سر بزنید. همچنین میتوانید با مشاورین زیبایی ما با شماره تماس ۰۹۱۰۶۴۰۰۰۶۳ در ارتباط باشید.

9- ماسک صورت برای شفاف شدن پوست : ماسک موز

از جمله بهترین ماسک ها برای شفاف کردن پوست است که در کوتاه مدت باعث روشن شدن 2 الی 3 درجه ای پوست شما میشود. اما این ماسک موجزه آسا را چگونه تهیه کنیم؟

مواد مورد نیاز:

  • 1 عدد موز رسیده
  • یک قاشق چای خوری عسل
  • یک قاشق چای خوری آبلیمو

طرز تهیه و مصرف ماسک سفید کننده پوست موز:  ابتدا موز را به خوبی درون یک کاسه له کنید سپس عسل و آبلیمو را به آن اضافه کرده و خوب هم بزنید. ترکیب به دست آمده را روی پوست صورت و گردن خود بمالید و اجازه دهید خوب خشک شود و بعد از 15 دقیقه آن را با آب سرد بشویید و به صورت ضربه ای خشک کنید.

10- ماسک عسل بهترین ماسک روشن کننده پوست

یک قاشق مرباخوری عسل را با نصف قاشق چایخوری پودر بادام مخلوط نمایید تا فرم خمیری به خود بگیرد. سپس مخلوط را روی حرارت کم گرم کنید تا عسل رقیق شود. سپس ترکیب رو بر روی نقاط تیره پوستتان بمالید و اجازه دهید تا خشک شود و سپس آن را با آب ولرم بشویید.

11- ماسک صورت برای شفاف شدن پوست: زرد چوبه


انوشه انصاری

یازار :

+0 به یه ن
انوشه انصاری تاجر و کارآفرین نابغه ایرانی
انوشه انصاری آن‌قدر در حوزه‌ی تجارت و بیزینس از خود نبوغ نشان داد و درخشید که در سال ۲۰۰۰ جایزه‌ی برترین کارآفرین ایالات‌متحده را از آن خود کرد. موفقیت‌های او به اینجا هم ختم نشد. در سال ۲۰۰۱ مجله فورچیون، نام انوشه ، زن نابغه‌ی ایرانی را در زمره‌ی تاجران موفق به ثبت رساند.

فروش شرکت TTI
آیا می دانید علت فروش شرکت TTI چه بود؟ فروش میلیاردی شرکت TTI توجه سرمایه داران بزرگ را به خود جلب کرد

انوشه انصاری اولین زن گردشگر فضایی، عکس انوشه انصاری در فضا

شرکت TTI آنقدر خوب عمل کرد و موفقیت های بیشماری را از آن خود کرد که شرکت های بزرگی را برای تصاحب خود ترغیب نمود و در سال 2000 میلادی به اوج خود رسید، این شرکت خواهان زیادی پیدا کرده بود و در نهایت توسط سونوز نتورک خریداری گردید. این شرکت در سال 2001 مبلغ 10٫8 میلیون سهم از سهام خود را به صاحبان TTI منتقل کرد و انوشه عنوان معاونت سونوز نتورک را از آن خود کرد و تا مارس 2001 بعنوان مدیر بخش آی پی هوشمند نیز مشغول به فعالیت بود. تا این زمان انوشه ثروتی بالغ بر 750 میلیون دلار داشت.

انوشه  متوقف نمی شود !
واقعاً تحت تأثیر این پشتکار عجیب قرار می‌گیرید؛ وقتی متوجه شوید که انوشه و همسرش، بعد از فروختن شرکت TTI، کمپانی دیگری را با عنوان Prodea System به راه انداختند. از انجا که خانواده انصاری از نظر دیدگاه پبشرو در تکنولوزی بسیار شناخته شده هستند، شرکت پرودی سیستم را در سال 2006 تاسیس کردند. هدف شرکت خانواده انصاری ارایه ایده های استثنایی برای مدیریت دیجیتال خانه ها بود. شرکت Prodea Systems هزینه سفر انوشه را به عنوان اولین کاوشگر زن خصوصی فضا پرداخت کرد. انوشه در حال حاضر پست مدیرعاملی و ریاست این کمپانی را بر عهده دارد. این شرکت با مشارکت روسیه طرحی در دست اجرا دارد تا توریست‌ها و گردشگرانی را هر از چند گاهی به ارتفاعات زیر مداری بفرستند. قطعاً سرمایه‌داران زیادی در دنیا وجود دارند که می‌خواهند این تجربه‌ی فضایی را داشته باشند. این کمپانی ابتدا توریست‌های فضایی را با هواپیمایی مخصوص به ارتفاعی مشخص می‌برد. وقتی هواپیما به ارتفاع موردنظر رسید، فضاپیما از آن جداشده و به ارتفاعات زیر مداری بالاتری می‌رود. این هواپیماها به‌احتمال زیاد در امارات ساخته خواهند شد و از فرودگاه همین کشور پرواز می‌کنند.

آنتونی رابینز

یازار :

+0 به یه ن
کتابهای آنتونی رابینز
اولین کتاب برجسته آنتونی رابینز «قدرت نامحدود» نام داشت که در سال ۱۹۸۷ منتشر شد. در این کتاب به موضوعاتی همچون سلامت و انرژی، غلبه بر ترس‌ها، ارتباطات متقاعدکننده و تقویت روابط فردی و به سبکی میتوان گفت غلبه بر طرحواره نقص و شرم پرداخته شده است. اگرچه این کتاب در آمریکا فروش بسیاری داشته اما اصالت آن مورد بحث قرار گرفته است. کتاب معروف بعدی آنتونی رابینز «غول درون خود را بیدار کن» نام داشت که سال ۱۹۹۱ بیرون آمد. او از تکنیک خودش به نام «شرطی‌سازی مرتبط به اعصاب» استفاده کرد تا راهکاری بی بدیل برای توسعۀ فردی در اختیار خوانندگان خود قرار دهد. کتاب‌های بعدی او «گام‌های بزرگ» (۱۹۹۴) و «یادداشت‌هایی از یک دوست» (۱۹۹۵) نام داشتند.

بهترین کتاب آنتونی رابینز در ایران
کتاب موفقیت نامحدود در ۲۰ روز را میتوان بعنوان معروف ترین و بهترین کتاب آنتونی رابینز در ایران دانست.


آثار برجسته رابینز
بیوگرافی آنتونی رابینز

سمینار چهار روزۀ آنتونی رابنیز با نام «قدرت درون خود را آزاد کن» به عنوان برجسته‌ترین کار او شناخته می‌شود. این سمینار در رابطه با این موضوع است که افراد موفق چگونه بر ترس‌های خود غلبه می‌کنند. «دانشگاه خبرگی» یکی دیگر از آثار موفق او است.

زندگی شخصی آنتونی رابینز
همسر آنتونی رابینز که در سال ۱۹۸۲ با وی ازدواج کرد بکی جنکینز است. بکی از ازدواج قبلی‌اش ۳ فرزند داشت و آنتونی رابینز آن‌ها را پذیرفت. آن‌ها پس از ۹ سال از یکدیگر طلاق گرفتند. مدتی بعد با سیج رابینز ازدواج کرد. تونی رابینز در سال ۱۹۹۴ به تومور مغزی مبتلا شد که اندکی بعد با عمل جراحی برداشته شد.

افراد سرشناس در زندگی رابینز
آنتونی رابینز با افراد شناخته شده‌ای در ارتباط بوده است، مثل: نلسون ماندلا، میخاییل گورباچوف، بیل کلینتون، مارگارت تاچر، فرانسوا میتران و پرنسس دیانا. او این تجربه‌ها را در کتاب «غول درون خود را بیدار کن» به رشتۀ تحریر در آورده است.

بیل گیتس

یازار :

+0 به یه ن

دین بیل گیتس

بیل گیتس متولد ۱۹۵۵ در سیاتل ، واشنگتن ، در خانواده ای مسیحی بزرگ شد. او با حضور در یک کلیسای خاص بزرگ شده است، که اکنون شکل منقرض شده از پروتستانتیسم است. اما به نظر می رسد بیل ایمان خود را در بزرگسالی حفظ نکرد. در سال ۱۹۹۵ در سن ۴۰ سالگی ، گیتس با دیوید فراست در مورد موضوع دین مصاحبه کرد و به آن گفت:”من کسی نیستم که به طور منظم به کلیسا می روم. عناصر خاص مسیحیت چیزی نیست که من به آن اعتقاد زیادی دارم. از نظر انجام کارها ، من یک رویکرد نسبتاً علمی برای علت وقوع و چگونگی وقوع اتفاقات دارم. من نمی دانم خدا هست یا نه. “




بیل گیتس

یازار :

+0 به یه ن

دین بیل گیتس

بیل گیتس متولد ۱۹۵۵ در سیاتل ، واشنگتن ، در خانواده ای مسیحی بزرگ شد. او با حضور در یک کلیسای خاص بزرگ شده است، که اکنون شکل منقرض شده از پروتستانتیسم است. اما به نظر می رسد بیل ایمان خود را در بزرگسالی حفظ نکرد. در سال ۱۹۹۵ در سن ۴۰ سالگی ، گیتس با دیوید فراست در مورد موضوع دین مصاحبه کرد و به آن گفت:”من کسی نیستم که به طور منظم به کلیسا می روم. عناصر خاص مسیحیت چیزی نیست که من به آن اعتقاد زیادی دارم. از نظر انجام کارها ، من یک رویکرد نسبتاً علمی برای علت وقوع و چگونگی وقوع اتفاقات دارم. من نمی دانم خدا هست یا نه. “




بیل گیتس

یازار :

+0 به یه ن

دین بیل گیتس

بیل گیتس متولد ۱۹۵۵ در سیاتل ، واشنگتن ، در خانواده ای مسیحی بزرگ شد. او با حضور در یک کلیسای خاص بزرگ شده است، که اکنون شکل منقرض شده از پروتستانتیسم است. اما به نظر می رسد بیل ایمان خود را در بزرگسالی حفظ نکرد. در سال ۱۹۹۵ در سن ۴۰ سالگی ، گیتس با دیوید فراست در مورد موضوع دین مصاحبه کرد و به آن گفت:”من کسی نیستم که به طور منظم به کلیسا می روم. عناصر خاص مسیحیت چیزی نیست که من به آن اعتقاد زیادی دارم. از نظر انجام کارها ، من یک رویکرد نسبتاً علمی برای علت وقوع و چگونگی وقوع اتفاقات دارم. من نمی دانم خدا هست یا نه. “




بیل گیتس

یازار :

+0 به یه ن

دین بیل گیتس

بیل گیتس متولد ۱۹۵۵ در سیاتل ، واشنگتن ، در خانواده ای مسیحی بزرگ شد. او با حضور در یک کلیسای خاص بزرگ شده است، که اکنون شکل منقرض شده از پروتستانتیسم است. اما به نظر می رسد بیل ایمان خود را در بزرگسالی حفظ نکرد. در سال ۱۹۹۵ در سن ۴۰ سالگی ، گیتس با دیوید فراست در مورد موضوع دین مصاحبه کرد و به آن گفت:”من کسی نیستم که به طور منظم به کلیسا می روم. عناصر خاص مسیحیت چیزی نیست که من به آن اعتقاد زیادی دارم. از نظر انجام کارها ، من یک رویکرد نسبتاً علمی برای علت وقوع و چگونگی وقوع اتفاقات دارم. من نمی دانم خدا هست یا نه. “




اعتماد به نفس

یازار :

+0 به یه ن

اعتماد به نفس بالا به چه معنا است؟

اعتماد به نفس بالا مفهومی است که عموما با اعتماد به نفس کاذب اشتباه گرفته میشود، چراکه مرز بسیار باریکی میان اعتماد به نفس بالا و اعتماد به نفس کاذب وجود دارد که یک غفلت کوچک میتواند شما را از اعتماد به نفس بالا که رفتاری سازنده است به اعتمادبنفس کاذب بکشاند که بسیار مخرب است. پس اگر به اصطلاح شما اعتماد به سقف هستید این اصلا به این معنا نیست که شما اعتمادبنفس بالایی دارید. اعتماد به نفس بالا یعنی تفکر خوبی نسبت به توانایی هایتان در یک حوزه خاص دارید و این تصور واقعی است.

علائم اعتماد به نفس بالا

این حس باعث خوشحالی و در واقع خشنودی بیشتر نیز می‌شود. به‌طور معمول، هنگامی که اعتماد به نفس بالا، به خاطر موفقیت‌های خویش خوشحال‌تر خواهید بود.همچنین، هنگامی که اعتماد به نفس بالا، انگیزه و انرژی بیشتری برای انجام کارهای لازم و دستیابی به اهداف خود خواهید داشت.این ها مهمترین ویژگی های افراد با اعتماد به نفس بالا محسوب می شود. بنابراین، اعتماد به نفس از این جهت به خودکارآمدی شباهت دارد که بر عملکرد آیندۀ فرد متمرکز است؛ با این وجود، به نظر می‌رسد بر اساس عملکرد قبلی باشد، یعنی به نحوی بر گذشته متمرکز است.بسیاری از روان‌شناسان هنگامی به خودکارآمدی اشاره می‌کنند که بحث اعتقاد فرد در مورد توانایی‌های خویش در رابطه با وظایف یا مجموعه‌ای از وظایف پیش می‌آید، درحالی‌که اعتمادبه نفس بالا یک ویژگی با ثبات‌تر و گسترده‌تر است که به ادراک فرد از توانایی‌های کلی خویش باز می‌گردد.

اعتماد به نفس - اعتماد به نفس بالا

اعتماد به نفس پایین به چه معنا است؟

حال با توجه به مفهوم اعتماد به نفس اگر کسی گفت که من اعتماد به نفس دارم یعنی “باور و اعتقاد دارم که من در عموم زمینه‌ها در مواجه با موضوعات پیش رو می‌دانم و می‌توانم و یا باوجود آنکه واقعاً نمی‌دانم اما باور دارم که می‌توانم و کسی که اعتماد به نفس منفی دارد در نظام باورهایش به این اعتقاد قدرتمند رسیده که من نمی‌دانم و نمی‌توانم و حتی متأسفانه باوجود اینکه میدانم ولی همچنان نمی‌توانم.

علائم کمبود اعتماد به نفس

اگر بخواهیم در علائم کمبود اعتماد به نفس در افراد دقیق شویم، در واقع نشانه های زیادی را باید در نظر بگیریم. از سری فاکتور های که در بررسی علائم کمبود اعتماد به نفس باید بررسی شوند، میتوان به، زبان بدن، کلام و رفتار های فرد اشاره کرد. در اصل ما باید بر این موارد روی هر فرد دقیق شویم تا علائم کمبود اعتماد به نفس را در آن فرد، کشف کنیم.

  • ویژگی های رفتاری افراد با اعتماد به نفس پایین
    از سری علائم کمبود اعتماد به نفس که در رفتار افراد هویداست عبارتند از: مطیع، تابع، تسلیم، سلطه پذیر، کناره گیر، سربه زیر، بامحبت، بی پناه، دستپاچه، دودل، بدبین، خودمقصر، مردد، بدبین، هراسان، نامطمئن
  • رفتارهای کلامی افراد با اعتماد به نفس پایین
    آن دسته از علائم کمبود اعتماد به نفس که از کلامات افراد می توان به آنها پی برد عباراتی هستند از جمله: تعجب میکنم، شاید، فکر میکنم، احتمالا، ببخشید، حدس میزنم، نمیتوانم، از اینکه زحمتتان می دهم متاسفم، نمیدانم چه بر سرم آمد
  • رفتارهای بدنی افراد با اعتماد به نفس پایین
    علائم کمبود اعتماد به نفس که خود را در زبان بدن افراد نشان می دهند: دستها را به هم مالیدن، حرکات ناآرام، پاها را روی هم انداختن، وول خوردن، چشمان پایین افتاده، قامت خمیده و قوزدار، صدای یکنواخت و بی حالت، صحبت کردن ملایم، غرولند کردن، خاموش شدن
  • رفتارهای هیجانی افراد با اعتماد به نفس پایین
    علائم کمبود اعتماد به نفس که از هیجانات فرد مشخص می شوند عبارتند از: ترس، تشویش، اضطراب، افسردگی، احساس گناه، آزار و اذیت کردن، رفتار کنایه آمیز، تنبلی، گیجی
با اعتماد به نفس، شما قبل از اینکه شروع کرده باشید، برنده شده اید.– مارکوس گاروی

آزمون آنلاین خودکار آمدی و میزان اعتماد به نفس

۱- بجای انجام کاری که معتقدم «درست» است، کاری را می‌کنم که از من انتظار می‌رود آن را انجام دهم.


۲- وضعیت‌های جدید را با آرامش نسبی مدیریت می‌کنم.


۳- در زندگی احساس نشاط و شادابی می‌کنم.


۴- اگر کاری ناپسند به نظر رسد، از انجام آن اجتناب می‌کنم.


۵- به تلاش کردن ادامه می‌دهم، حتی اگر دیگران تسلیم شوند.


۶- اگر به سختی جهت یافتن راهکاری تلاش کنم، آن را خواهم یافت.


۷- به اهدافی که تعیین کرده‌ام دست پیدا می‌کنم.


۸- وقتی با دشواری روبرو می‌شوم، احساس ناامیدی و یاس می‌کنم.


۹- من در دسته افرادی قرار می‌گیرم که سخت کار می‌کنند اما به اهدافشان نمی‌رسند.


۱۰- مردم در مورد کارها و پیشرفت‌هایم فیدبک مثبت به من می‌دهند.


۱۱- در یک فرآیند باید در مراحل ابتدایی موفقیت را حس کنم، وگرنه ادامه نمی‌دهم.


۱۲- وقتی بر مشکل فائق می‌آیم، در مورد درس‌هایی که گرفته‌ام می‌اندیشم.


۱۳- معتقدم اگر سخت کار کنم، به اهدافم می‌رسم.


۱۴- با افرادی که مهارت‌ها و تجربیات مشابه دارند و آنها را موفق می‌دانم ارتباط دارم.


راه های افزایش اعتماد به نفس در جوانان

در ادامه  ۹ راهکار عملی را برای افزایش اعتماد به نفس به شما معرفی می کنیم.

تمرین شجاعت و ایجاد اعتماد به نفس (مزایای ترس)

غلبه بر ترس یکی از بهترین تکنیک های موفقیت و تحول فردی است. اما ترس به خودی خود چیز بدی نیست. ترس برای این وجود دارد تا ما را از خطر فیزیکی حفظ نماید.غریزه‌ای است که برای حفاظت از ما در برابر خورده شدن توسط شکارچی وجود  دارد. اما با وجود این‌که در خانه‌های مدرن خویش در امنیت به سر می‌بریم، این ترس برای مواجه با استرس روزمرۀ مدرن فعال می‌شود که باعث تحریک احساسات منفی مانند شرم، ناراحتی و ترس می‌گردد. این تجربه‌ها در پس زمینۀ روان ما اجرا می‌شوند و فضای ذهنی زیادی را اشغال می‌کنند. درست همانند اپلیکیشن‌های موبایل که در پس زمینه اجرا می‌شوند و حافظه و باطری گوشی را مصرف می‌نمایند. هنگامی که در نقطۀ امن خویش به سر می‌بریم و با فعالیت‌های روزمره از این تجارب ناخوشایند در امان هستیم، بدون آگاهی از توانایی خویش برای رشد و پیشرفت مهارت‌هایمان زندگی می‌کنیم. هرچقدر کمتر فرصت‌هایی برای اشتباه و شکست داشته باشیم، خروج از نقطۀ امن هراس‌انگیزتر خواهد بود. اما هنگامی که از آن خارج می‌شویم، حتی اگر به توانایی‌مان اعتماد نداشته باشیم، شجاعت ما را فرا می‌گیرد. در قلمرو شناخته‌ها، اعتماد به خویش،  بدون هیچ‌گونه مشکلی کار خودش را انجام می‌دهد، اما در قلمرو ترس از ناشناخته‌ها، شجاعت کنترل را به دست می‌گیرد. شجاعت خصیصه‌ای است که به نسبت حرمت نفس، نیکوتر می‌باشد زیرا نیازمند توان بیشتری است و معمولاً یک شخص شجاع هیچ‌گونه محدودیتی برای رشد و موفقیت نمی‌شناسد.

هنگامی که شما اعتماد به نفس دارید، می توانید بسیار سرگرم کننده باشید. و هنگامی که شما سرگرم کننده هستید، می توانید کارهای شگفت انگیزی را انجام دهید. – جو نامث

شکرگزار ترس هایتان باشید

ما می‌توانیم به خاطر ترس شکرگزار باشیم. می‌توانیم یاد بگیریم مشتاقانه آن را بپذیریم، منشأ آن را درک کنیم و به‌عنوان نشانه‌ای برای آن‌چه که نیاز است مورد رسیدگی قرار گیرد، از آن استفاده ببریم. ترس ابزاری قدرتمند برای مرتب‌سازی کمد ذهن است. دقیقاً همانند مرتب کردن کمد، می‌توانیم چیزهایی که می‌خواهیم برای مدت بیشتری نگه داریم را دسته‌بندی کنیم. هنگامی که مرتب‌سازی انجام گیرد، احساس تازگی و پر انرژی بودن خواهیم کرد. اما همیشه نمی‌توان با خم کردن انگشتان بر روی هم و امیدوار بودن بر ترس غلبه کرد.


جذب همسر در 21 روز

یازار :

+0 به یه ن

چیزی در مورد قانون جذب همسر در 21 روز شنیده اید؟ بی شک اگر شماهم جز طرفداران قانون جذب باشید شنیده اید که اگر تکنیک ها و دستورالعمل های قانون جذب را در 21 روز اجرا کنید، نشانه ها و آثار اولیه جذب را در زندگیتان خواهید دید. این مورد در مورد هر خواسته ای بخصوص جذب همسر هم صدق میکند. از این رو به آن قانون جذب همسر در 21 روز میگویند. کاهیست دستور العمل های زیر را به مدت 21 روز متوالی انجام دهید. درست در آن زمان است که شاهد وقوع معجزه در زندگیتان خواهید بود.

مرحله اول جذب همسر در 21 روز

در این مرحله که به آن مرحله ی مشخص کردن دقیق خواسته ها هم میگوییم شما یک دفترچه بر میدارید و به مدت 21 روز آنچه از یک همسر ایده آل در ذهن دارید را مینویسید . ابتدا و در اول برگه باید بنویسید من میخواهم کائنات و خداوند همسر ایده آلی را با شرایط زیر بر سر راه من قرار دهند. این مرحله از قانون جذب همسر در 21 روز معجزه میکند تنها کافیست فراموش نکنید که افعالی که مینویسید نباید افعال آینده باشند. تا جایی که میتوانید از افعال حال حاضر استفاده کنید در ادامه دو چک لیست صحیح و غلط را باهم بررسی میکنیم.

چک لیست غلط

من از کائنات خواستار همسری هستم با ویژگی های اخلاقی زیر:

1- من را دوست داشته باشد

2- برای من وقت بگذارد

3- در زندگی اش هدف داشته باشد

و...

چک لیست صحیح

از کائنات پیشاپیش بابت همسری با صفات زیر سپاس گزارم

1- همسرم بی نهایت من را دوست دارد.

2- همسرم برای من وقت میگذارد.

3- همسرم فرد هدف مندی است

و...

مرحله دوم جذب همسر در 21 روز

در این مرحله باید شکرگزاری کنید. شکرگزاری فرکانس شما را مثبت نگاه میدارد و این پیام را به کائنات میرساند که شما همین الان هم از زندگی خود رضایت داشته و احساس خشنودی فراوان میکنید و آماده ی جذب موارد بیشتر و بیشتر هستید. یک کاغذ بردارید و به مدت 21 روز برای حداقل ده مورد از نعمت های زندگی خود از خداوند سپاسگزاری کنید.


مراقبه ذهن

یازار :

+0 به یه ن
مراقبه ذهن یا مدیتیشن چیست ؟ ( مراقبه معنوی چیست)

مدیتیشن (به انگلیسی: meditation)مجموعه فعالیت‌های فیزیکی و ذهنی که برای آرام سازی جسم و روان انجام می‌شود را میگویند. مراقبه ذهن میتواند شامل تمرین های فیزیکی سنگین و یا ریلکسیشن ساده ی مغزی باشد که به تن آرامی فرد کمک شایانی میکند.

مدیتیشن چگونه عمل می‌کند؟



  • [ 1 ]